عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: باید ادله کافی در مورد فساد ۱۲ هزار میلیاردی به مردم ارائه شود و موضوع توسط دستگاه‌های مسئول مورد پیگیری قرار گیرد.

ادله کافی درباره فساد ۱۲ هزار میلیاردی به مردم ارائه شود/قوه قضائیه فساد اخیر را پیگیری کند

محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌با اشاره به اعلام خبر کشف فساد 12 هزار میلیاردی از سوی وزیر اقتصاد گفت: آنچه که در اینجا قابل توجه است این است که این فساد و موارد مشابه باید با شفافیت کامل و ادله کافی به مردم توضیح داده شود تا مردم در جریان امور قرار گیرند و پیگیری‌های لازم در این زمینه از سوی دستگاه‌های مسئول انجام شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز برحسب وظیفه خود موضوع فساد 12 هزار میلیاردی اعلام شده را مورد بررسی قرار داده و پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: تاکنون موضوع فساد 12 هزار میلیاردی در کمیسیون قضایی مطرح نشده اما در جلسات آتی کمیسیون به این موضوع نیز پرداخته و بررسی‌های لازم در مورد آن انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر امور اقتصادی و دارایی در روزهای گذشته در مصاحبه‌ای از کشف فساد 12 هزار میلیاردی در کشور خبر داد که البته رئیس کل بانک مرکزی در اظهارات خود عنوان کرد: فساد اقتصادی صورت گرفته 70 میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    0 0
    هول نشین . این فساد هم اندازه همون 3 میلیاردی هستش . اما با تورم روز حساب کردن . دیدن شده 12 میلیارد . مگه چیه ؟ آخر آخرش اینه که یکی مثل مه آفریدها اعدام میشه . و بقیه حال میکنن . و این بازی ادامه دارد .