قدس آنلاین-حسین زوارزاده: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در ابتدای مهر 524 کلاس درس در قالب 51 آموزشگاه ساخته شد و 3024 کلاس را شوفاژ کشی کردیم تا عاری از بخاری گازی و نفتی باشد.

تجهیز 524 کلاس درس به شوفاژ/ پایان نسل بخاری های نفتی و گازی

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد حسینی در نشست خبری عملکرد یکساله خود گفت: امسال بنا داریم در 47 منطقه آموزش و پرورش استان 47 اموزشگاه نانو نیز راه اندازی کنیم و همچنین 34 مرکز مشاوره خانواهد در استان داریم.

وی اضافه کرد برای اولین بار برای تامین نیروی انسانی شهرستان های استان بومی گزینی شده است یعنی از ابتدای ورود شهرستان ورودی های جدید دانشگاه فرهنگیان مشخص می شود.

حسینی یادآورشد: باید در ایتدای مهرماه امسال بحران جدید در نیروی انسانی می داشتیم چرا که جمعیت زیادی بازنشسته شده بودند و نیروی انسانی کم داشتیم ولی ابتدای مهر 93 با روندی مطلوب برنامه ریزی شد و فعالیت صورت گرفت.

وی گفت: سال آینده ما مقطع اول دبیرستان نخواهیم داشت و این امر ساماندهی را ضرورت می بخشد، این اتفاق به دلیل اضافه شدن کلاس ششم در نظام آموزشی اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی اولین استان در توزیع کتاب به بهینه ترین نحو صورت گرفت که از طرف وزارتخانه نیز برتر در این خصوص شناخته شدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: طرح تعالی آموزشگاه در 400 آموزشگاه در حال اجرا است، حسین شادکام معاون فرهنگی اجتماعی سابق مشهد به سمت معاونت هماهنگی و امور اجرایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز منصوب شده است تا در طرح های آموزشی و جدید کمک حال ما باشند.

حسینی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز واقعا کمک حال آموزش و پرورش هستند، در سال جاری از 2500 نفر به 3 هزار نفر ارتقا پیدا کردند و وظیفه آنها نیز از کسی پوشیده نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.