مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: برای ورود زائرینی که جهت حضور در مراسم اربعین حسینی به عراق سفر کرده‌اند، از طریق مرزهای خسروی و پرویزخان آمادگی داریم.

برای ورود زائرین از مرز "خسروی" آمادگی داریم

دکتر شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه برای استقبال از زائرین در دو مرز خسروی و پرویزخان آمادگی وجود دارد، گفت: توصیه ما به زائرینی که قصد ورود به کشور از طریق مرزهای استان کرمانشاه را دارند این است که مرز خسروی را انتخاب کنند.

وی افزود: پیش بینی لازم جهت استقبال از این افراد شده و دستگاه‌های مرتبط از جمله حمل و نقل و پایانه‌ها، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، حج و زیارت و میراث فرهنگی و گردشگری برای این کار آماده‌اند.

حیدری افزود: ستادهایی نیز به منظور برنامه ریزی برای استقبال از زائرین در شهرستانهای قصرشیرین، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، کرمانشاه، صحنه و کنگاور که مسیر عبور زائرین است، تشکیل شده تا در صورت حضور زائرین خدمات رسانی مناسبی به آنها صورت گیرد.

وی گفت: با اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز هماهنگ شده تا از ظرفیت هیات‌های مذهبی و حسینیه ها برای اسکان و خدمات رسانی به زائرین نهایت استفاده را ببرند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.