یک مقام آمریکایی گفت طی یک سال گذشته 600 نفر از اعضای سازمان منافقین از اردوگاه موسوم به آزادی (لیبرتی) در عراق به آلبانی منتقل شده‌اند.

انتقال 600 عضو سازمان منافقین به آلبانی طی یک سال اخیر

به گزارش باشگاه خبرنگاران،به نقل از بی بی سی، "برت مک‌گرک" جانشین فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش روز چهارشنبه در جلسه پرسش و پاسخ در کنگره آمریکا پیرامون وضعیت اردوگاه منافقین در عراق با اعلام این مطلب گفت که دولت آلبانی بر سر این موضوع با ایالات متحده همکاری کامل داشته است.
مک‌گرک افزودمشاور ارشد وی همراه با تیمش و گروهی از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل هم‌اکنون برای نظارت بر انتقال اعضای منافقین در آلبانی به سر می‌برد و شخص وی هر روز در این مورد گزارش می‌گیرد. به گفته این مقام آمریکایی تیم نظارت سازمان ملل متحد، در مورد رسیدن کمک های انسان دوستانه به اردوگاه اطمینان حاصل می کند و گزارش های روزانه ای نیز از ساکنان اردوگاه و مقامات سازمان ملل متحد به وی ارائه می شود.

پیش از این "مریم رجوی" از سران منافقین خواسته بود همه اعضای این سازمان که در عراق هستند، به ایالات متحده آمریکا منتقل شوند و یا به اردوگاه اشرف در شمال بغداد بازگردند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.