سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به وزارت صنعت دو هفته فرصت داده شد، به استناد مستندات وزارت اطلاعات در خصوص صهیونیستی بودن مارلبرو، مجوز واردات این سیگار را لغو کند.

مهلت ۲هفته‌ای به وزارت صنعت برای لغو مجوز واردات سیگار مارلبرو

 افضلی فرد در گفت‌وگو با  تسنیم، در رابطه با بررسی پرونده مجوز واردات سیگار مارلبرو که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است، در کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: هنوز امتیاز واردات سیگار مارلبرو لغو نشده است.

 وی با اشاره به اینکه در جلسات کمیسیون اصل 90 که با حضور مسئولان مربوط برگزار شده بود تصمیماتی برای لغو مجوز واردات سیگار مارلبرو به کشور گرفته شده است، افزود: قرار است وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نظر رسمی وزارت اطلاعات را مبنا قرار داده و از برداشت خود و یا وزارت امور خارجه در مورد ماهیت شرکت مارلبرو استفاده نکند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 با اعلام اینکه وزارت اطلاعات صهیونیستی بودن مارلبرو را محرز شناخته است، گفت: با وجود تغییر هیأت مدیره این شرکت ماهیت صهیونیستی بودن آن تغییر نکرده و به لحاظ قانونی نمی‌تواند در ایران فعالیت کند .

افضلی فرد اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت دو هفته فرصت دارد به استناد مستندات وزارت اطلاعات در صهیونیستی بودن شرکت مارلبرو مجوز واردات سیگار این شرکت را لغو و گزارش خود را به کمیسیون اصل 90 ارسال نماید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.