رییس مجلس شورای اسلامی به مرکز پژوهش‌های مجلس ماموریت داد بسته رونق تولید کشور را تدوین کند تا راهنمای عمل مجلس در جریان بررسی بودجه قرار گیرد.

ماموریت رییس مجلس به مرکز پژوهش‌ها برای تدوین بسته رونق تولید
به گزارش (ایسنا)، علی لاریجانی در سومین همایش نقش پژوهش در قانونگذاری که در تالار مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، خطاب به پژوهشگران مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: برای شرایط کشور از نظر اقتصادی بسته‌ای را در مرکز پژوهش‌ها تعریف کنید که تحولی در تولید و شرایط اقتصادی کشور ایجاد کند. چنین چیزی می‌تواند کمک کند تا در بودجه امسال دو سه گام درست برداشته شود و تحولی در کشور ایجاد شود بنابراین اگر می‌خواهیم شرایط اقتصاد مقاومتی معنا یابد باید این بسته را تعریف کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مرکز پژوهش‌های مجلس بسته رونق تولید کشور را تدوین کند این بسته می‌تواند راهنمای عمل مجلس در جریان بررسی بودجه قرار گیرد که برای کشور هم نجات بخش است. برای این کار باید دوره پرکاری را داشته باشید تا خود را به زمان تصمیم گیری در مورد بودجه در کمیسیون‌ها و کمیسیون تلفیق برسانید.

لاریجانی تاکید کرد: اگر ما می‌خواهیم در موضوع هسته‌ای موفق باشیم کشورهای غربی باید بدانند که ما شرایط اقتصادی‌مان را فهم کرده‌ایم و درست تصمیم می‌گیریم بنابراین تردید نکنید که این موضوع در مذاکرات اثرگذار است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وظیفه ملی بر عهده شما پژوهشگران مرکز پژوهش‌ها است و آقای جلالی و همکارانشان در مرکز پژوهش‌ها باید با کمک صاحب‌نظران و بخش‌های دانشگاهی نشست‌های فوق‌العاده‌ای را بگذارند تا این بسته را تدوین کنند تا این کار تا قبل از بررسی بودجه در مجلس انجام شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.