قدس آنلاین:رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت:سفر اعضای هیات عالی بازرسی وزارت کشور به استانها به منظور بررسی و حل مشکلات آنها صورت می گیرد.

سفر به استانها در جهت حل مشکلات آنهاست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، دکتر سید سلمان سامانی در دیدار اعضای هیات عالی بازرسی وزارت کشور با معاونین و مدیران کل مجموعه استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: هیات عالی بازرسی با دستور دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور به منظور بررسی فعالیت تمامی استانها، پایش عملکرد آنها و تطبیق آن با سیاست های دولت تدبیر و امید به استانها اعزام می شوند.
وی با تاکید بر اینکه در این دولت سیاست ها تنها نباید به استانها ابلاغ شود، افزود:سیاست های دولت تدبیر و امید در استانها باید در سطح جامعه پیاده شده تا از این طریق متوجه شویم که این سیاستگذاریهای انجام شده به چه نحوی مورد فهم، تاثیرگذاری و اجرا قرار گرفته تا بتوانیم وظایف خود را  در قبال برنامه های ریاست محترم جمهوری به درستی انجام دهیم.
سامانی خاطرنشان کرد: وظیفه وزارت کشور است تا با سفر اعضای هیات عالی بازرسی به استانها بتوانیم تجربیات مفید آنها را به کل کشور تسری داده و حتی در مواردی هم الگوسازی کنیم.
وی بیان کرد: شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصت و تهدیدهای استانها و ایجاد هم افزایی در حوزه های مختلف مورد تحلیل اعضای این هیات قرار می گیرد.
سامانی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم خراسان شمالی را با کمک مسوولین ارتقا دهیم، گفت: مسوولین این استان به جد پیگیر منابع انسانی و جذب آن هستند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز گفت:سفر اعضای هیات عالی بازرسی وزارت کشور به خراسان شمالی فرصت مغتنمی است تا مسائل استان مورد بررسی قرار بگیرد.
محمد رحیم نوروزیان اظهار داشت:رویکرد تمام مدیران ما این است که در این فرصت خدمت، برخورد شفاف و صادق با مردم ، ایجاد فضای آرام در استان و بهره گیری از استعدادها و ظرفیت ها را فراهم کنند.

معاون امور اطلاع رسانی و بین الملل وزارت کشور  نیز در حاشیه بازدید از بخش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت:روابط عمومی ها باید به درستی معرفی شوند چرا که روابط عمومی به گرفتن ژست نیست بلکه به عملکرد آنهاست

مسعودگودرزی اظهار داشت:بر خلاف تصور برخی افراد کار روابط عمومی گرفتن عکس و تصویر نیست بلکه انعکاس درست ،به موقع و صحیح اخبار در اولویت است.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی زنجیره اتصال واحدها به یکدیگر است، افزود:باید در راستای همین اصل در تمام اتفاقات رخ داده حضور پیدا کنند و این امر با ارتباط بین بخش ها میسر می شود.
گودرزی خاطرنشان کرد: به روز شدن پورتال ، ارتباط با مردم و مدیریت رسانه های محلی از دیگر وظایف روابط عمومی ها به خصوص استانداری است.
وی تصریح کرد: در عرصه روابط عمومی به خصوص حوزه استانداری باید سیاستگذار و راهبر باشیم و بتوانیم از این طریق برای مردم، خانواده شهدا، دانشجویان، روحانیون و ... که جزو گروه های تاثیرگذار جامعه هستند برنامه ارتباطی تعریف کنیم.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.