فرمانده انتظامی استان با اشاره به عملیات تعقیب و گریز پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از کشف 20 کیلوگرم هروئین و انهدام یك باند سوداگر مرگ خبر داد.

آتش سنگین پلیس سوداگران مرگ را زمینگیر کرد/ کشف هیوندا کروز و مهمات جنگی از منزل متهمان
 
به گزارش قدس آنلاین باشگاه خبرنگاران، سردار "محمد قنبری" با اعلام این خبر گفت: ماموران مواد مخدر شهرستان كوهدشت با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله مواد افیونی در یكی از روستاهای این شهرستان آگاهی یافتند.  
 
وی با اشاره به اشرافیت پلیس لرستان بر مسیر های صعب العبور و انحرافی ، افزود: ماموران با تشكیل اکیپ ویژه با استقرار نامحسوس در مسیر های احتمالی، تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.  
 
"قنبری" تصریح کرد: قاچاقچیان با دو دستگاه پژو پارس و 405 با استفاده از مسیرهای حاشیه ای وارد کمین ماموران انتظامی شده و بدون توجه به دستور توقف پلیس، سعی بر فرار داشتند اما ماموران با گشودن آتش قاچاقچیان را زمینگیر کرده و دو خودرو متعلق به آنان را توقیف کردند.  
 
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان كرد : در بازرسی از پژو 405 مقدار 15 کیلوگرم هروئین كشف و دو سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند.  
 

این مقام انتظامی گفت : در بازرسی از منزل دو نفر دیگر از اعضای این باند كه قبل از ماموران متواری شده بودند 5 كیلو هروئین ، 42 كیلو و 130 گرم مایع پیش ساز هروئین ، چهار دستگاه پراید ، وانت نیسان ، هیوندا كروز ، موتورسیكلت و دو قبضه اسلحه غیر مجاز و مقادیری مهمات كشف و ضبط شد.   

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.