۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 253771

انوشیروان محسنی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان در جمع خبرنگاران در اصفهان گفت: در این طرح این نوع داروها با ثبت در سامانه اینترنتی ردیابی می شوند تا از ورود مجدد آنها به چرخه خرید و فروش جلوگیری شود و برای بیمار استفاده شوند.

طرح ردیابی داروهای گران قیمت

به گزارش واحد مرکزی خبر، انوشیروان محسنی افزود: در راستای طرح تحول نظام سلامت، افراد بیکار، بی مسکن، دارای تغذیه نامناسب، مستعد بیماری و افرادی که زیر پوشش بیمه نیستند و توان پرداخت هزینه های درمانی خود را نداشتند زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه از8 میلیون و 500هزار نفری که برای بیمه سلامت ثبت نام کرده اند به هفت میلیون و 500 هزار نفر دفترچه بیمه تعلق گرفته است، گفت: اکنون 700 قلم داروی سرطان و40 قلم دارو در بخش نازایی زیرپوشش این بیمه هستند.
دکتر محسنی زیر پوشش قرار دادن خدمات دندانپزشکی در قالب 20خدمت برای افراد زیر 14 سال و تعهدات پیرامون درمان معتادان را از بسته های پایه بیمه سلامت برشمرد و گفت: اعتبار بخشی به افزایش تعهدات بسته پایه بیمه خدمات سلامت از مهمترین راهبردهای این سازمان است.
وی افزود: «آی تی» محور کردن خدمات بیمه ای و نهادینه شدن راهنمایان بالینی در ارائه خدمات درمانی،از دیگر برنامه های در دست اقدام سازمان بیمه سلامت ایران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.