دادستان کل کشور با بیان اینکه فضای مجازی به میدان جنگ برای دشمن و تهدیدی برای امنیت اخلاقی و فرهنگی تبدیل شده گفت: مسوولان باید در تمامی حوزه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی مرزبانی کنند.

تبدیل فضای مجازی به میدان جنگ برای دشمن/ تهدید امنیت اخلاقی و فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سکولاریزه کردن جامعه و هشدار های ایشان مبنی بر  دور کردن خدا از اخلاق و رفتار مردم افزود : امروز مرزبانان ما فقط آنانی نیستند که در مرزهای جغرافیایی مرزبانی می کنند بلکه تمامی مسوولان باید در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مرزبانی کنند. آنچه امروز ما شاهد هستیم این است که دراین شبیخون فرهنگی می خواهد ما را از خدا و سبک زندگی اسلامی دور کنند.

به گفته وی،  تنها راه نجات ما این است که به سبک زندگی اسلامی در سه سطح بینش، گرایش و کنش روی آوریم که مقام معظم رهبری نیز به این امر بارها اشاره کرده اند .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: امروز فضای مجازی به میدان جنگ دشمن تبدیل شده و در این فضا امنیت اخلاقی و فرهنگی جامعه به خطر افتاده است بنابراین باید هوشیار بود همزمان با بهره مندی درست از اینترنت متوجه آثار سوء آن نیز بود.

وی افزود: امروز دشمنان به دنبال ایجاد فتنه هستند و فضای مجازی این بستر را برای آنها فراهم کرده است که ما باید از حُسن‌های فضای مجازی در کشور استفاده کنیم و در حوزه مرزبانی فرهنگی نباید اجازه بدهیم دشمنان انقلاب رخنه کنند و فکر‌ها و اخلاق‌های جامعه ما را مورد تهدید قرار دهند.

دادستان کل کشوراظهار داشت: اکنون گرفتار جاهلیت مدرن هستیم که همان جاهلیت قدیم است ولی امروز با روش‌های مدرن به میدان آمده است. استفاده از دانش، فناوری‌ها و سلاح‌های هسته‌ای این جاهلیت را تشکیل داده است و هر کسی مقابل او بایستد، امنیت آن را سلب می‌کند و در این جاهلیت مدرن بدترین خیانت‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: در اقتصاد نیز همینطور است و نباید اجازه دهیم قاچاقچیان و سودجویان با واردات بی‌رویه کالاهای خارجی موجب برهم خوردن اقتصاد کشور شوند.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم طبق برخی آمارها تنها سه هفته در جهان جنگی نداشته‌ایم و دست نظام سلطه و آمریکا در این جنگ‌ها دیده می‌شود و هزینه‌های 600 میلیاردی سالانه گواه بر این سلطه‌گری‌ها است.

حجت‌الاسلام رئیسی نظام نبوی را مدلی برای موفقیت عنوان کرد که مسئولان باید آن را الگوی خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: از دشمن نباید واهمه داشت و باید در مسیر قانونمداری گام برداشت. چرا که این نظام؛ شهیدپرور، بصیرت‌آفرین و نظامی تربیت‌یافته و متصل به عاشورا است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.