قدس آنلاین:مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي در نشست مشترك با رئيس كل دادگستري استان به حل مشكلات قضايي شهركها و نواحي صنعتي و واحدهاي صنعتي مستقر در آنها تاكيد كرد .

حل مشكلات قضايي واحدهاي صنعتي خراسان شمالی در كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاران صنعتي

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محمدعلي يوسفي گفت: وجود  معارضين  محلي در برخي از شهركها ونواحي صنعتي باعث كندي روال تامين زيرساختهاي صنعتي در استان مي شود.

وي به عدم وحدت نظر قضات در پرونده هاي واحدهاي صنعتي متخلف اشاره كرد و افزود : اين شركت پس از انقضاء مهلت هاي مقرر در قرارداد براي واحدهاي صنعتي كه در مراحل ساخت و ساز تاخير نموده اند، پرونده را در هيات حل اختلاف طرح و پس از صدور راي داور نسبت به اجراي آن از طريق مراجع قضايي اقدام مي نمايد كه به دليل عدم وحدت نظر قضات درخصوص پذيرش شرط داوري در قراردادهاي واگذاري ، اجراي آراي داوري با وقفه مواجهه شده است.

مديرعامل شركت تقاضاي رفع موانع در خصوص واگذاري اراضي به متقاضان داراي معارض و ايجاد وحدت رويه در خصوص پذيرش بحث داوري اين شركت را نيز خواستار شدند .

رئيس كل دادگستري خراسان شمالي  در اين جلسه گفت :  صنايع در اشتغال زايي نقش حياتي داشته  و بر زندگي مردم اثر مي گذارند .

حجت الاسلام قدرتي  تاكيد كرد:  صنعت با معيشت مردم سرو كار دارد و يك كار ارزشي به حساب مي آيد.به همين دليل حمايت از صنايع بايد از اوليتهاي كاري مسئولين قرارگيرد.

وي در خصوص رفع موانع و مشكلات افزود: موضوعات مطروحه در كميته حمايت قضايي از سرمايه گذار و نشست قضايي استان مطرح خواهد گرديد .

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.