اميرقلعه نويي درواكنش به جدايي تيموريان، صادقي و احتمالا بيك زاده واكنش هاي متفاوتي نشان داده است. اميرقلعه نويي ظاهرا شمشيررا براي برخي از بازيكنان ازرو بسته است...

اميرقلعه نويي: بهتراست صادقي برود، بيك زاده تيم جديدش را معرفي كند

به گزارش قدس آنلاين،اميرقلعه نويي درباره جدايي تيموريان مي گويد:« آندو تیموریان حدود یک ماه است در کنار تیم ما نیست اما در آخرین جلسه‌ای که با او داشتم به من گفت به خاطر توافقاتی که در ابتدای فصل با باشگاه داشته و عملی نشده است دلگیر و ناراحت است. بعد از آن هم شنیدم با باشگاه مذاکراتی انجام داده است اما بعد از آن دیگر من از وضعیت آندو تیموریان خبری نداشم. زیرا آندو در اختیار باشگاه است. حرف من این است بازیکن یا حتی مربی اگر پولش را هم نمی‌گیرد باید بیاید و با جان و دل برای تیم بازی کند. البته قبول دارم که باشگاه باید تعهداتش را نسبت به بازیکن انجام دهد. اگر تیموریان بخواهد در استقلال باشد و در حد و اندازه های خودش نباشد خوب نیست، پس بهتر بود از جمع ما جدا شود.»

سرمربی تیم استقلال درباره وضعیت امیر حسین صادقی هم گفت:«طبق آخرین جلسه‌ای که با اعضای کادرفنی داشتم به این نتیجه رسیدم که بهتر است صادقی فوتبالش را در فضای جدیدی پیگیری کند. بهتر است جایی برود که آرامش داشته باشد.»

حرف هاي پاياني سرمربي استقلال به بيك زاده تعلق دارد:«اگر هاشم بیگ زاده بخواهد از جمع ما جدا شود ایرادی ندارد، ما هم اعلام کرده ایم که باشگاهش‌ را معرفی کند تا استقلال با آن باشگاه وارد مذاکره شود تا در قبال صدور رضایت‌نامه بیگ زاده پول یا بازیکن بگیریم. من باز هم اعلام می کنم هر تیمی خواهان بازیکنی از تیم ما است می‌تواند نامه‌ای به باشگاه ارسال کند تا به صورت قانونی مذاکرات انجام شود.»

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    اقای قلعه نوعی کسی که باید از این برود شماید. فکر کردی فوتبال اینکه چپ و راست سانتر کنی روی دروازه ،نه اقا فوتبال باید از تمام سیستمها و فضاها استفاده کرد.. فردا که امیرحسین صادقی رفت بعد ۳ماه مصاحبه کن بگو خودش رفت مثل .جباری .منتظری.نکونام.مجیدی.رحمتی