قدس آنلاین- تبریز:‌رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از کشف قتل صحنه‌سازی شده در باغ و دستگیری متهمان خبر داد.

قتل صحنه‌سازی شده در باغ کشف شد

به گزارش قدس آنلاین  از هشترود، صابر عباس‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش پليس آگاهي فرماندهی انتظامي هشترود، پس از تحقيقات پرونده فقداني فردی به هویت «الف.ق» مشخص شد وی معتاد به شيشه و هروئين بوده و چندين ماه است منزل را ترک کرده و در باغ فردی به هویت «ج.الف» بيتوته مي‌کند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات فرد مفقودی پیدا نشد و پس از مدتی جسدي با هویت نامعلوم در خانه باغي واقع در «آغبلاغ» کشف و مشخص شد جسد متعلق به همان فرد مفقودی است.

عباس‌زاده افزود: در بازوي چپ جسد کشف شده، محل تزريق آمپول وجود داشت در حالي که فرد مفقودی تزريقي نبوده و نحوه فوت مشکوک به نظر می‌رسید که با پيگيري دقيق موضوع، شاهدی به نام «ع.م»  شناسايي شد و طی تحقيق اظهار داشت جسد در باغ «ج.الف» بوده و سپس به محل کشف جسد انتقال يافته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: از این رو با هماهنگي مقام قضايي، دستورات لازم برای دستگيري مظنونان «ج.الف» و «ج.ج» اخذ و در يک عمليات غافلگيرانه متهمان شناسایي و دستگير و به آگاهي منتقل شدند و تحقيقات لازم معمول شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: متهمان در اظهارات اوليه منکر قتل و انتقال جسد بودند که پس از مشاهده دلايل و مدارک و مواجهه شهود، متهمان لب به اعتراف گشوده و «ج.ج» اظهار داشت مقتول در باغ «ج.الف» مواد فروشي مي‌کرد و 120 گرم از مواد از نوع شيشه و هرويين «ج.الف» را برداشته بود و تحويل نمي‌داد و مدعي بود گم کرده است در نتیجه «ج.الف» دست و پاي مقتول را بسته و کتک‌کاري مي‌کرد تا محل مواد را اعلام کند و در اثر این کار، بدن مقتول خيلي ضعيف شده بود و تصميم گرفته بوديم نگذاريم از باغ فرار کند.

وی افزود: در روز حادثه «ج.الف» در باغ نبود و به من سفارش کرد نگذارم مقتول فرار کند بعد از رفتن «ج.الف» مقتول از من خواست او را رها کنم و من قبول نکردم و مقتول با يک قمه دست‌ساز موجود در خانه باغ به طرفم حمله‌ور شد و من هر دو دست او را گرفته و فشار دادم بطوريکه قمه از دستش افتاد؛ بعد از درگيري، وی را خيلي

محکم به طرف گوشه ديوار هل دادم و سر مقتول به گوشه ديوار برخورد کرد و بي‌حرکت شد. اول فکر کردم تمارض مي‌کند بعد ديدم فوت کرده است.

عباس‌زاده اضافه کرد: فوراً به «ج.الف» زنگ زدم به اتفاق شاهد پرونده در باغ حاضر شدند سپس لباس‌هاي او را آتش زده و سر و صورتش را با الکل تميز کرديم تا اثر انگشتي بر روي بدن متوفي نماند بعد شبانه جسد را به محل پرتي برده سرنگ مواد مخدر بر بازوي چپش زديم و سرنگ در بازویش ماند و در دست ديگرش ني گذاشته و صحنه‌سازي کرديم که وی در اثر تزريق فوت کرده است.

وی یادآور شد: با اعتراف صريح متهمان، صحنه بازسازي شده و متهمان با قرار قانوني صادره روانه زندان شدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.