قدس آنلاین:مدیرکل امور ورزش و جوانان خراسان شمالی از مشخص شدن نفرات برتر تیم انتخابی کشتی پهلوانی این استان پس از رقابت‌ 30 کشتی‌گیر در اسفراین خبر داد.

نفرات برتر تیم انتخابی کشتی پهلوانی خراسان شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، امین رشیدلمیر اظهار داشت: مسابقات کشتی پهلوانی تیم منتخب استان خراسان شمالی به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار شد.

مدیرکل امور ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: در این دوره از مسابقات تعداد 30 کشتی گیر از شهرستان‌های استان خراسان شمالی حضور دارند که در پنج وزن 60، 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداختند.

رشیدلمیر افزود: منتخبین این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب استان خراسان شمالی در رقابت‌های پهلوانی کشوری که در روزهای 25 و 26 دی‌ماه امسال در شهرستان اسفراین برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

به گفته وی در پایان این دوره از مسابقات در وزن 60 کیلوگرم  جلال علیزاده از شیروان، 70 کیلوگرم ابراهیم ولیان از اسفراین، 80 کیلوگرم علیرضا جهانیان از اسفراین، 90 کیلوگرم مجتبی کلانتریان از اسفراین و در وزن 90+ کیلوگرم  جواد محمدپور نیز از اسفراین به عنوان نفرات برتر و به عنوان تیم منتخب استان خراسان شمالی برای شرکت در مسابقات پهلوانی کشوری مشخص شدند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.