قدس آنلاین:مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی گفت: باید جایگاه روابط عمومی فرمانداری های شهرستانها ارتقا یابد.

جایگاه روابط عمومی شهرستانها باید ارتقا یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، ولی قلیچی در شورای هماهنگی روابط عمومی های فرمانداری شهرستانها اظهار داشت:یکی از اقدامات جدی ما در حوزه روابط عمومی شهرستانها، تغییر نگرش ها نسبت به این حوزه است و این کار تنها با بازگشت روابط عمومی به جایگاه اصلی خود میسر می شود.
وی ادامه داد: بازگشت به جایگاه اصلی روابط عمومی را با تشکیل دو شورای اطلاع رسانی و هماهنگی در شهرستانها با حضور فرمانداران و انتخاب اعضا پیگیری کردیم.
وی با تاکید بر اینکه تشکیل شورای اطلاع رسانی در تمامی شهرستانها واجب است، تصریح کرد:از طریق این شورا ، روابط عمومی ها می توانند مشکلات خود را حل کنند و از سوی دیگر کار آنها نیز توسط ما در پایان سال نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
قلیچی با بیان اینکه روابط عمومی باید با ابتکار عمل و خلاقیت فعالیت های خود را انجام دهد، خاطرنشان کرد:نگاه ما به روابط عمومی ها علاوه بر ارتقا آن کارآمد بودن و درست انجام دادن کارهاست لذا در این راستا به دنبال گفتمان واحد در روابط عمومی ها هستیم.
وی اظهار داشت:ارتباط با رسانه ها، به روز رسانی پورتال، ارائه گزارش ماهانه و فعال کردن رابطین خبر در هر معاونت از وظایف روابط عمومی شهرستانهاست که البته به زودی 34 ساعت آموزش خبرنویسی برای روابط عمومی ها در راستای کیفیت بخشی خبر از سوی استانداری برگزار کنیم.
شایان ذکر است در پایان جلسه روابط عمومی هر یک از شهرستانها به طور جداگانه به بیان مشکلات این بخش پرداختند.

انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.