روحانی به منظور بازدید از رزمایش محمد رسول‌الله ارتش فردا به جاسک سفر می‌کند

روحانی به منظور بازدید از رزمایش محمد رسول‌الله ارتش فردا به جاسک سفر می‌کند
 

به گزارش  فارس حسن روحانی روز سه‌شنبه  وارد چابهار شد و در بدو ورود از سوی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رییس جمهوری در این سفر از پروژه احداث خط آهن چابهار به زاهدان که در ادامه قرار است به بیرجند متصل شود و نیز دو پروژه احداث پتروشیمی و مجتمع فولاد چابهار بازدید خواهد کرد.

روحانی همچنین عصر امروز از اسکله شهید بهشتی بازدید و در جلسه‌ای با حضور مقامات و دست‌اندرکاران اجرای این پروژه‌ها به بررسی کم و کیف اجرای این پروژه‌ها خواهد پرداخت.

رییس‌ جمهوری همچنین فردا به منظور بازدید از رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران و دریای عمان، به جاسک سفر خواهد کرد.

روحانی در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران در فرودگاه چابهار درباره اهداف سفر خود، گفت: در سفرهایی که به هرمزگان و سیستان و بلوچستان داشتیم، اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی مورد تأکید و تصویب قرار گرفت که برخی از آنها در جاسک و برخی در سواحل مکران چابهار قرار دارد و امروز به چابهار آمدیم تا از طرح‌های مربوط به این شهرستان که اجرای برخی آغاز شده و برخی دیگر در حال اجرایی شدن است بازدید کنیم و ببینیم که در چه مرحله‌ای قرار دارند و چگونه باید پیشرفت کنند.

رییس‌ جمهور اظهار داشت: فردا نیز به جاسک سفر خواهیم کرد که عمدتاً برای حضور و بازدید از رزمایش محمدرسول‌الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و در کنار آن از پروژه‌های در حال اجرای جاسک، نیز بازدید کرده و نحوه پیشرفت آنها را مرور خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.