قدس آنلاین: کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تمام انسان‌های آزادی‌خواه جهان به انقلاب اسلامی ایران افتخار می‌کنندچرا که بیداری اسلامی در بین کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در دنیا اتفاق افتاده است.

بیداری اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در دنیا اتفاق افتاد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رمضانعلی غلامرضایی در نشست بصیرتی مردمی در محل نمازخانه سپاه سمیرم اظهار کرد: فتنه سال 88 از پیچیده‌ترین توطئه‌های نظام سلطه با همکاری عناصر داخلی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
وی با بررسی و تحلیل عوامل توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی افزود: با ظهور انقلاب اسلامی روح تازه‌ای در کالبد اسلام و سایر ادیان الهی دمیده شد که عزت و عظمت مسلمانان را به دنبال داشت.
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: آخرین مأموریت نظام سلطه (سازمان سیا) به رژیم طاغوت این بود که دین را از زندگی اجتماعی مردم حذف کنید، با این توجیه که مردم دیندار باشند، اما آثار دین در جامعه نباشد.
وی با اشاره به اینکه 15 خرداد 42 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، اضافه کرد: در پی این مأموریت نظام سلطه، انقلاب اسلامی در سال 56 نسبت به سال 42 مجدداً اوج گرفت.
غلامرضایی متذکر شد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که دین مانع به ثمر رساندن اهداف شوم استکبار است.
وی ادامه داد: پیروز شدن ملت ایران بر چالش‌ها و بحران‌هایی که نظام سلطه در طول تاریخ انقلاب علیه ملت ایران طراحی کرده است، دلیل دیگر علل توطئه‌های سنگین علیه جمهوری اسلامی است که این نظام اسلامی در مقابل همه این چالش‌ها مقاومت کرده است.
این کارشناس مسائل سیاسی از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران درخشندگی ملت ایران یاد کرد و افزود: دشمنان نظام جنگ نابرابر بین‌المللی را بر ما تحمیل کردند و ملت ایران با توکل بر خدا و تبعیت از رهبری، این جنگ را به نفع اسلام و ملت ایران به پایان رساند.
وی، رشد علمی جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف و بیداری اسلامی در جهان را از دیگر دلایل دشمنی استکبار با ملت ایران دانست و عنوان کرد: بیداری اسلامی در بین کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در دنیا اتفاق افتاده است.
غلامرضایی با بیان اینکه امنیت کشور ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد، تشریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز همچون درختی تنومند شاخ و برگش همه دنیا را فرا گرفته و انسان‌های آزادی‌خواه به آن افتخار می‌کنند.
وی ادامه داد: قوت گرفتن نفوذ معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران سبب شده که دشمن، جمهوری اسلامی را به عنوان مانع خود بداند، در حالی که ما مانع برای هیچ فردی نیستیم و تنها براساس مبنای دین و ارزش‌های دین مبین اسلام دنبال ارتقای خود هستیم.
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به خسارت‌های دشمن به نظام اسلامی ایران، تصریح کرد: دشمنان در طول این 35 سال انقلاب، جنگ و مسائل هسته‌ای، فتنه 78 و 88 را بر ما تحمیل کرده‌اند.
وی ادامه داد: آمریکا آن قدر ذلیل شده که برای باج‌خواهی از دیگر کشورها از دستاوردهای علمی خود همچون تولید و انتشار میکروب ابولا در برخی کشورها که تا امروز بیش از 10 هزار قربانی گرفت، استفاده می‌کند.
غلامرضایی با تأکید بر بصیرت‌افزایی، خاطرنشان کرد: برخی افراد در کشور هستند که قصد دارند چهره آمریکا را با عنوان یک کشور بشردوست و طالب صلح به دنیا معرفی کنند.
وی با اشاره به مقاومت ملت ایران در مقابل جنگ و تحریم‌ها، گفت: ایجاد رخنه در مراکز کلیدی و قدرتی جمهوری اسلامی ایران توطئه جدید دشمن برای براندازی نظام اسلامی بود که پس از انتخابات طراحی کردند و فتنه شکل گرفت.
وی ادامه داد: در جریان انتخابات 88 وقتی مطمئن شدند که گزینه مورد حمایت و توجه آنها رأی نمی‌آورد، کمیته صیانت از آراء تشکیل دادند که بتوانند با رمز تقلب، کشور را به آشوب بکشانند.
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، فتنه 88 را فتنه‌ای بزرگ و پیچیده دانست و متذکر شد: فتنه‌گران با استفاده از تمامی امکانات و عناصر از جمله گروه‌های ضدانقلاب، سلطنت‌طلب و گروه‌های معاند و مخالف با جریحه‌دار کردن احساسات مردم (از جمله قتل ندا آقاسلطان) قصد موج‌سواری برای رسیدن به اهداف شوم خود داشتند.
وی با ابراز تأسف از هم‌نوا شدن برخی عناصر واداده داخلی با دشمنان نظام، تشریح کرد: کسی که روزی در مقطع بحرانی کشور نخست وزیر بود، به دلیل هم‌نوایی با دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی امروز در جایگاه خائن قرار دارد.
غلامرضایی، قدرت‌طلبی، دنیاطلبی و اشرافی‌گری را از عوامل همنوایی برخی عناصر داخلی با دشمنان دانست و اضافه کرد: اگر آقای موسوی آن روز اعلام برائت کرده بود و خودش را از حمایت‌های دشمنان نجات داده بود، این حوادث در کشور اتفاق نمی‌افتاد.
وی با اشاره به عمیق بودن فتنه و دشواری تجزیه و تحلیل این واقعه برای مردم، اظهار کرد: با روشنگری‌های مقام معظم رهبری کم‌کم برای مردم روشن شد که این‌ها به دنبال تسخیر ایران هستند و دستاوردهای انقلاب را مورد هدف قرار داده‌اند.
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، جمله «در انتخابات تقلب شد» را زمینه ایجاد فتنه عنوان کرد و گفت: با ادعای تقلب در انتخابات در مقابل قانون تمکین نکردند و کشور 200 روز در فتنه بود و در طول این مدت آسیب‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فراوانی به کشور وارد شد.
وی تصریح کرد: در پی هتک حرمت به ارزش‌های دینی و اسلامی، ملت ایران در حماسه 9 دی‌ماه سال 88 طی حرکتی خودجوش در سراسر کشور به صحنه آمدند و حماسه آفریدند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.