حقوق کارگران بر اساس تورم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و دولت و وزارت تعاون و کار سعی دارند تا معوقات حقوقی کارگران را پرداخت کنند.

 حقوق کارگران بر اساس تورم ارزیابی می‌شود

 مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت معوقات کارگران در دستور وزارت کار قرار دارد و حقوق کارگران بر اساس تورم ارزیابی می‌شود.

محمدرضا کاویانی، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره پیش بینی افزایش ۱۴ تا ۱۷ درصدی حقوق کارمندان در بودجه سال آینده، اظهار داشت: این میزان افزایش برای حقوق کارمندان هنوز نهایی نشده و مجلس در حال بررسی آن است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای سال‌ آینده دستمزد کارگران نیز همسو با افزایش حقوق کارمندان رشد خواهد داشت یا خیر؟، گفت: این موضوع در کمیته‌های تعیین حداقل دستمزد در حوزه‌های مختلف و با همکاری شرکای اجتماعی مشخص می‌شود که در غالب کمیته‌ها مورد بررسی قرار می گیرد و نهایتا در شورای عالی کار افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.

کاویانی درباره این موضوع که چرا دستمزد کارگران حدود ۶۹ درصد نسبت به تورم عقب است نیز افزود: حقوق کارگران بر اساس تورم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و دولت و وزارت تعاون سعی دارند تا معوقات حقوقی کارگران را پرداخت کنند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.