قدس انلاین-قاانی:یک نماینده مجلس گفت:دولت با پرداخت یارانه به نانوایان باید شرایط کاهش قیمت نان رافراهم سازند.

دولت قیمت نان را بایدکاهش دهد/سرمایه دارها که نان نمی خورندپیتزا می خورند!

نادر قاضی پور نماینده مجلس درگفتگو با قدس انلاین ضمن بیان این مطلب افزود: از زمان اعلام افزایش قیمت بسیاری از نمایندگان مجلس اعتراض خود را نسبت به این اقدام دولت عنوان کردند وامیدوارم در جلسات کمیسیون تلفیق بازنگری در خصوص این موضوع انجام پذیرد.

وی افزود: قوت غالب اقشار کم درامد نان است ودولت باید از این قشرحمایت کند وگرنه سرمایه دارها که نان نمی خورند بلکه پیتزا می خورندکه افزایش قیمت برایشان مهم باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید دراین زمینه بیشتر فشار وتوجه نمایند افزود:پیشنهاد من به دولت پرداخت مجدد یارانه نان به نانوایان است تا بدین وسیله قیمت نان کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: دولت معتقد است که هزینه آرد مصرفی نانوایان را گران نکرده، بلکه این گرانی بابت هزینههای دیگری هم‌چون بیمه و برق مصرفی نانوایان است.

قاضی پور خاطرنشان کرد: وقتی قیمت نان مصرفی مردم گران میشود، خودبه‌خود بر قیمت سایر موادغذایی نیز تأثیر میگذارد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: در بعد روانی این مساله نیز، مردم همیشه با افزایش قیمت نان احساس ناامنی روانی میکنند، بهتر است دولت با پرداخت مجدد یارانه نان به نانوایان، قیمت را کاهش دهد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    2 1
    خداوندا مااز دولت و دولت را از ما بگیر
  • كاميار مجيدي پارس آباد مغان IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    3 0
    من يك كشاورززاده هستم كه بدليل به صرفه نبودن توليد زمين كشاورزي ام را ميفروشم! چون دلالي بسيار با صرفه تر از كشاورزي و توليد است قيمت نان ارزان وغير منصفانه است حرف آقاي قاضي پور محترم ولي اشتباه است دولت ميتواند به ضعفا يارانه نان بدهد ولي پائئن نگهداشتن قيمت نان و لبنيات بخاطر رفاه مردم اشتباه است دولت بايد قيمت عادلانه اي را براي محصولات كشاورزي تعيين كند تا كشاورزي و توليد به صرفه باشد در شر ايط اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد رهبري معظم ، بيشترين واردات كشور " گندم " بوده است اين يعني كمبود داريم و توليد داخلي بايد افزايش پيدا كند! دولت راضي به هزينه كرد ارز هست ولي حاضر به قيمتگذاري منصفانه نيست هرچند كه كشاورزان حمايت از دولت و كشور ر ا وظيفه خود ميدانند و به رفاه ساير هموطنان خود افتخار ميكنند
  • اسد IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    1 0
    باسلام ... من نانوای ازاد پز هستم برادران گرامی ازاخرین باری که زمان احمدی نژاد و یارانه نان به مردم به این ور اب برق و گاز و سایر مخارج نانوائی ها تا 3 برابر افزایش داشته قیمت نان ثابت بود تا اینکه دولت تازگی 30 درصد به خاطر این هرینه ها نان راگران کردوماکلی خوشحال!؟امااین خوشحالی را داشتیم مزمزه میکردیم که دولت محترم قیمت ارد را 4 روز بعداز گرانی نان حدود50درصدافزایش داد؟؟!!یعنی اردسهمیه 40کیلوئی به مبلغ 23670 تومان به نانوا دارای سهمیه میداد که شده 33000 تومان؟ یعنی 50درصدافزایش قیمت ارد... ضمنا تازگی سایتی زده اند که ارد با قیمت ازاد به همه میفروشند کیلوئی 1250 تومان که هر کیسه40 کیلوئی 51000 تومان اب میخورد ولی همین ارد18 درصدالان و امروزدر بازارازاد به مبلغ 45000 تومان به وفوریافت میشود حالامن از علافی هاارد میخرم وارد دولتی حدود6000 تومان گرانتر. لطفا شما یه چیزی به دولت بگین؟؟؟!!!!