علی تقی پور تهیه کننده فیلم «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا در نامه ای به دبیر جشنواره فیلم فجر دلیل انتخاب نشدن فیلمش را جویا شد.

نامه تهیه کننده فیلم بهمن فرمان آرا به دبیر فجر/ دلیل این انتخاب نشدن چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، علی تقی پور تهیه کننده فیلم «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا به دنبال اعلام فهرست فیلم های پذیرفته شده در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر، این متن را که خطاب به دبیر جشنواره است در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد که در ادامه می خوانید:

«با سلام و احترام؛ دبیر محترم جشنواره سی و سوم فیلم فجر

اینجانب علی تقی پور، تهیه کننده فیلم سینمایی دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا در تاریخ مقرر و اعلام شده از سوی جشنواره به صورت رسمی متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ بودم و نسخه فیلم را نیز تحویل دبیرخانه دادم ولی با کمال تعجب، امروز نام فیلم را در فهرست اسامی پذیرفته شدگان بخش سودای سیمرغ ندیدم.

در وهله نخست طی همین ساعات شوک کلیه عوامل تولید این فیلم از این اتفاق به گوشم رسید و بنده به عنوان تهیه کننده و مالک حقوقی فیلم و متقاضی رسمی حضور در بخش سودای سیمرغ سوالی از شما به عنوان دبیر جشنواره این سوال را دارم که وقتی فیلمی که اسامی بزرگی پشت تولید آن قرار دارد و طبق قانون پروانه ساخت گرفته و باز هم طبق قانون متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر شده است از بخش مربوطه کنار گذاشته می شود، آیا نباید دبیر جشنواره دلایل آن را توضیح دهد؟

به هر حال پاسخ شما هرچه باشد بنده به عنوان مالک حقوقی فیلم و مدافع حقوق کلیه عوامل تولید فیلم موظف هستم تا حصول نتیجه مشخص این موضوع را پیگیری کنم.

علی تقی پور، تهیه کننده فیلم دلم می خواد 12/10/93»

فیلم «دلم می‌خواد» بر اساس فیلمنامه نویسنده جوان، امید سهرابی ساخته ‌شده است.

رضا كيانيان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، رويا نونهالي، صابر ابر، علي سرابي، رضا بهبودي، ندا مقصودي، پيام دهكردي، بهناز جعفری، سحر دولتشاهی، آرمينه زيتون‌چيان، فرزين صابونی، احمد ساعتچيان و مريم بوبانی بازيگران اين فيلم هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.