قدس آنلاین: در همايش "بسيج، رسانه و گفتمان ولايت" ، روزنامه قدس و خبرنگار اين رسانه به عنوان برتر در حوزه بسيج و رسانه معرفي شدند.

از رسانه و خبرنگار "قدس" تجلیل شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، همايش " بسيج، رسانه و گفتمان ولايت" با حضور دكتر حسيني وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي، سردار سليماني فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، كلباسي مديركل صدا و سيماي مركز استان، غفاري‌پور مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان (عج)، منصور گلناري رييس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان و جمعي از مسوولان و خبرنگاران رسانه هاي اصفهان و خبرنگاران بسيج در محل سالن همايش‌هاي صدا و سيماي اصفهان برگزار شد.
بر اساس اين گزارش، در اين همايش از خانواده شهداي عرصه اطلاع‌رساني اصفهان و تعدادي از خبرنگاران و رسانه‌هاي منتخب در حوزه بسيج و رسانه تقدير شد.
گفتني است، در اين همايش از" سعید عرفان منش" سرپرست روزنامه قدس و "خانم راضیه کشاورز" خبرنگار اين رسانه به عنوان فعالان برتر در حوزه بسيج و رسانه تقدير شد.
شايان ذكر است، در اين همايش از نماهنگ "شكوه اقتدار" با آهنگسازي و خوانندگي حميد قرباني، سروده علي فردوسي و حامد عسگري و تنظيم ميثم جمشيدپور رونمايي شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.