میزان عرضه و تقاضا دربازار اجاره در حالی نسبت به میزان خرید و فروش در بازار مسکن از تعادل بیشتری برخوردار است که میانگین اجاره بهای ماهانه واحد های 200 متری در تهران حدود پنج میلیون تومان است.

نرخ اجاره بهای آپارتمان‌های 200 متری در تهران + جدول

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی بازار اجاره تا حدودی نسبت به خرید و فروش ار رونق بیشتری برخوردار است که مالکان ترجیح می‌دهند به جای آن‌که واحد های خود را با قیمت پایین تری بفروشند، اجاره دهند.

 

در حال حاضر با توجه به رکود در بازار مسکن و کاهش میزان خرید و فروش در این حوزه به گفته بنگاه‌داران بازار اجاره نسبتا از رونق بیشتری نسبت به خرید و فروش برخوردار است که این روند برای واحدهای بزرگتر بیشتر به چشم می خورد.

 

به گفته کارشناسان این حوزه، روند رکودی در بازار مسکن تا سال های آتی ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه میزان اجاره واحدهای مسکونی هر سال با افزایش قیمت رو به رو است، اجاره نشین‌ها باید با این روند صعودی به فکر تامین سقف مناسبی برای خود باشند.

 

قیمت اجاره بهای واحدهای 200 متری با عمر زیر 10 سال ساخت در نقاط مختلف تهران به شرح زیر است:

 

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در خیابان دروس سه خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 300 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن با در نظر گرفتن 30 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن، حدود 9 میلیون تومان است.

 

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در خیابان سهرودی شمالی تک واحدی، سه خوابه، همراه با پارکینگ، آسانسور و انباری به قیمت 230 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن شش میلیون و 900 هزار تومان است.

 

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در نیاوران، سه خوابه، طبقه چهاردهم همراه با استخر، سونا، جکوزی و ... به قیمت 250 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن هفت میلیون و 500 هزار تومان است.

 

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در اشرفی اصفهانی (باهنر) همراه با پارکینگ، انباری، آسانسور به قیمت 155 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن چهار میلیون و 650 هزار تومان است.

 

 

یک واحد آپارتمان 200 متری در واقع آجودانیه، سه خوابه مستر همراه با استخر، سونا و پارکینگ به قیمت 270 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن هشت میلیون و 100 هزار تومان است.

 

 

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در خیابان جردن، سه خوابه، تک واحدی همراه با امکانات کامل به قیمت 300 میلیون پول پیش و سه میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن 9 میلیون و 500 هزار تومان است.

 

 

یک واحد آپارتمان 210 متری واقع در خیابان ونک (شیراز شمالی) سه خوابه، همراه با امکانات کامل به قیمت 227 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل پرداختی آن شش میلیون و 810 هزار تومان است.

 

 

 

متراژ منطقه امکانات قیمت (معادل پرداختی ماهانه)
200متر خیابان دروس سه خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور 9 میلیون تومان
200متر خیابان سهروردی شمالی تک واحدی، سه خوابه، همراه با پارکینگ، آسانسور و انباری شش میلیون و 900 هزار تومان
200متر نیاوران سه خوابه، طبقه چهاردهم همراه با استخر، سونا، جکوزی هفت میلیون و 500 هزار تومان
200متر اشرفی اصفهانی (باهنر) پارکینگ، انباری، آسانسور چهار میلیون و 650 هزار تومان
200متر آجودانیه سه خوابه مستر همراه با استخر، سونا و پارکینگ هشت میلیون و 100 هزار تومان
200متر جردن سه خوابه، تک واحدی همراه با امکانات کامل 9 میلیون و 500 هزار تومان
210متر ونک (شیراز شمالی) سه خوابه، همراه با امکانات کامل شش میلیون و 810 هزار تومان

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.