قدس آنلاین– ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: استان ايلام از جهت آلودگي به مواد مخدر نسبت به ساير استان هاي کشور استاني پاک محسوب مي شود.

از لحاظ آلودگی به مواد مخدر، استان ایلام درکشور، استانی پاک است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی با اشاره به اینکه اعتياد يکي از دغدغه هاي اصلي خانواده ها در استان ایلام است، اظهارداشت: برای مبارزه با این پدیده شوم، طي انجام چندين مرحله طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز از ابتدای سال جاری تاکنون يک هزار و 20 خرده فروش مواد مخدر شناسايي و دستگير شده اند.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته کشفیات مواد مخدر در استان ایلام 63 درصد افزایش یافته است، افزود: در همین مدت 15 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شده و در روز گذشته با همکاری نیروهای انتظامی استان از 5 باند مواد مخدر بیش از 14 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به رشد مصرف مواد افیونی صنعتی در بین معتادان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بررسی ها نشان می دهد که بيشتر مصرف مواد مخدر در سطح استان ايلام به شکل سنتي است ولی در سال های اخیر مصرف مواد مخدر صنعتی در استان نیز افزایش یافته است.

سردار علی دولتی با اشاره به اینکه کشفيات ترياک و حشيش نيز از ابتدای سال جاری چشمگير بوده است، خاطرنشان ساخت: متأسفانه مصرف ماده مخدر صنعتی از نوع شیشه در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 198 درصد افزایش یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.