قدس آنلاین: معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: طی چند ماه گذشته با برگزاری برنامه‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی در استان اصفهان شاهد کاهش 10 درصدی استفاده از ماهواره بوده‌ایم.

برنامه‌های بصیرت‌افزایی کاهش 10 درصدی استفاده از ماهواره در اصفهان رقم زد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمدعلی احمدی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: راهبرد اصلی در عرصه فرهنگی و تهدیدات دشمن، روشنگری و اغناسازی برنامه‌های فرهنگی است.

وی اظهارداشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف وارد میدان شدند و با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال تخریب افکار بوده‌اند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: بسیج از توانمندی و قدرت نرم بسیار خوبی برخوردار است و همواره به دنبال روشنگری افکار جامعه نسبت به تهدیدات، توطئه‌های دشمن و آسیب‌های ابزار نوظهور دشمنان بوده است.

وی اضافه کرد: موضوع مقابله با دجال‌واره و تهدیدات و آسیب‌های ناشی از تهاجمات فرهنگی دشمن را باید با آگاه‌سازی خانواده‌ها و با برگزاری سخنرانی‌ها، جلسات روشنگری و بصیرت‌افزایی در دستور کار قرار داد چرا که عرصه جنگ نرم بسیار گسترده و پیچیده است.

احمدی ادامه داد: در صورتی می‌توانیم در این راه به موفقیت دست پیدا کنیم که مهم‌ترین مسئله که همان «ما می‌توانیم » است را باور داشته باشیم و با هم‌افزایی در میدان نبرد جنگ نرم قدم بگذاریم.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان یادآور شد: طی چند ماه گذشته با برگزاری برنامه‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی در استان توانسته‌ایم بر اساس نظرسنجی علمی و کارشناسی‌های انجام شده 10 درصد کاهش استفاده از ماهواره را در سطح استان شاهد باشیم که با این رویکرد امید می‌رود افراد بیشتری به صورت داوطلبانه ماهواره‌های خود را تحویل دهند.

وی با اشاره‌ به ضرورت روشنگری افکار جامعه در خصوص ماهواره، اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی در بسیج و سپاه، طبق مطالبی است که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین می‌شود، بنابراین همت مضاعف شما عزیزان را می‌طلبد تا با هم‌افزایی و مخاطب‌محوری در خانواده‌ها در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن از جمله ماهواره و ابزارهای نو ظهور در فضای مجازی با شفافیت و ظرافت آنها را از خطراتی که در کمین آرامش خانواده‌ها نشسته آگاه کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.