قدس آنلاین: آئین تجلیل از مسئولان، مدیران، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی اقشار بسیج برگزار شد.

آیین تجلیل از طلایه‌داران بسیج برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در این مراسم مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ورزش استان اصفهان ظرفیت بسیار بالایی از نظر نیروی انسانی و امکانات دارد و با حفظ انسجام و همدلی می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

علی قاسمی افزود: این مراسم تجلیل از نیروهای ارزشی در ورزش استان است که طلایه‌دار بسیج هستند.

وی با بیان اینکه ایده برگزاری مسابقات اقشار بسیج به درخواست ورزشکاران شکل گرفت، یادآور شد: طی پنج سال گذشته تربیت‌بدنی بسیج تمرکز خود را بروی بحث آموزشی و آکادمی‌ها گذاشته بود و ورزش اقشار بسیج رها شده بود.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به سال مدیریت جهادی تصریح کرد: با حمایت اساتید و پیشکسوتان ورزشی تصمیم گرفتیم طرحی را راه‌اندازی کنیم که بسیج پایه‌گذار آن باشد و امیدواریم با تعامل اداره ورزش و جوانان و سایر نهادهای مرتبط این حرکت تداوم داشته باشد.

وی افزود: کار بسیار بزرگی را در دستور کار داشتیم و پس از جلسات کاری و برنامه‌ریزی، این رقابت‌ها با شرکت 23 ناحیه، 11 قشر و 14 رشته در 35 سالن ورزشی با حمایت سازمان‌ها و نهادهای مختلف به انجام رسید.

قاسمی با بیان اینکه اهداف پیش‌بینی شده برای این مسابقات تحقق پیدا کرد، تاکید کرد: 40 درصد ورزشکاران شرکت‌کننده زیر 14 سال، 40 درصد زیر 35 سال و 20 درصد بالای 35 سال بودند که عمدتاً عضو اقشار بسیج جامعه پزشکی، اساتید و کارمندان به شمار می‌آمدند.

این مقام مسئول افزود: تمام شرکت‌کنندگان در این مسابقات به دنبال استمرار آن هستند و با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود، امیدواریم که در سال‌های آینده شاهد افزایش کمی و کیفی شرکت‌کنندگان و رشته‌های موجود باشیم.

قاسمی در ادامه از نهادها و سازمان‌هایی که برای برگزاری این مسابقات همکاری کرده بودند، تشکر کرد و در پایان نیز گزارش مالی این جشنواره را اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.