قدس آنلاین یزد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: دردولت تدبیر و امید بیش از 13 هزار فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش این نهاد در حوزه های مختلف مشاغل خانگی، کشاورزی، دامداری، صنعتی، خدماتی ایجاد شده است

13 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد دردولت تدبیر وامید ایجاد شده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد  ،محمداکبری در حاشیه دیدار با کارکنان کمیته امداد ابرکوه با بیان این خبر اظهار داشت: امسال 550 میلیارد ریال سهمیه اشتغال برای کمیته امداد اختصاص یافته که 420 میلیارد ریال آن از منابع بانکی تامین شده است.

وی، بابیان اینکه با این میزان تسهیلات سهم اشتغال کمیته امداد دو هزار و 200 نفر است، افزود: در هشت ماه امسال زمینه اشتغال یکهزار و 400 نفر فراهم شده است.

اکبری خاطر نشان ساخت : یکی اهداف این نهاد توانمندسازی افراد تحت پوشش است که از سال 90 تاکنون سالی یکهزار نفر از افراد تحت پوشش را در حوزه اشتغال توانمد سازی کردیم و از پوشش این نهاد خارج شده اند.

این مسوول تصریح کرد: با هدف ایجاد اشتغال پنج هزار و 900 نفر افراد تحت پوشش با همکاری مرکز فنی حرفه ای از آموزش های مهارتی بهره مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یادآور شد: در 9 ماه نخست امسال مردم استان 64 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند که این رقم 48 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.