قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نطنز گفت: در سال جاری تاکنون برای 41 نوعروس جهیزیه و هدیه ازدواج جمعا به مبلغ یک میلیارد و 630 میلیون ریال جهیزیه و مبلغ 241 میلیون ریال کمک هزینه نقدی جهت خرید توسط خود نوعروسان پرداخت شده است.

تامین جهیزیه و هدیه ازدواج برای 41 نوعروس در نطنز

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمدرضا مومی اردستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سنت‌های حسنه و بسیار پسندیده‌ای که در شهرستان نطنز چند سالی است رواج یافته و در حال اجراست، تهیه جهیزیه افراد بی‌بضاعت از سوی خیران گران‌قدر است.

وی افزود: در همین راستا چندی پیش با مراجعه یکی از خیّرین که حاضر نیست نامش اعلام شود، مبلغ 803 میلیون ریال جهت تامین بخشی از جهیزیه نوعروسان تحت پوشش به کمیته اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نطنز تصریح کرد: از این مبلغ تعداد 21 سری جهیزیه شامل اقلام ضروری اولیه زندگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز، قاشق و پتو تهیه و تحویل نوعروسان شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون برای 41 نوعروس جهیزیه و هدیه ازدواج جمعا به مبلغ یک میلیارد و 630 میلیون ریال جهیزیه و مبلغ 241 میلیون ریال کمک هزینه نقدی جهت خرید توسط خود نوعروسان پرداخت شده است.

مومی‌اردستانی گفت: هم‌اکنون نیز 30 نوعروس تحت پوشش در انتظار کمک خیرین و نیکوکاران برای رفتن به خانه بخت هستند و امیدواریم که خیّران اندیشمند با حرکت خداپسندانه در این امر مهم ما را یاری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.