۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 258034
ايران نيمه اول را ازبحرين برد

به گزارش قدس آنلاين، نیمه نخست دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین از گروه سوم جام ملت‌های استرالیا با تک گل احسان حاج صفی به سود ایران به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار با نمایشی برابر آغاز شد و دو تیم بیشتر سعی داشتند تا یکدیگر را محک بزنند. با این‌حال قوچان‌نژاد در دقیقه پنجم در زاویه‌ای نسبتا بسته تلاش کرد تا با یک شوت شانسش را امتحان کند که ضربه او به دیواره دروازه بحرین برخورد کرد. در ادامه این دیدار و در دقیقه هشتم اشتباه مسعود شجاعی باعث شد تا جایکی اوکونووانه با یک ضربه قیچی دروازه ایران را تهدید کند که ضربه او هم از بالای دروازه راهی اوت شد.

در اواسط نیمه نخست بحرینی‌ها به صورت مشخص تلاش داشتند تا با پاس‌های بلند، پشت دفاع‌های ایران را هدف قرار دهند و در دقیقه 17 ارسال سامی الحسین به پشت مدافعان ایران برابر سعید شوبار قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه سر تلاش کرد خطرساز شود که توپ او با اختلاف راهی اوت شد.

در دقیقه 20 این دیدار بهترین فرصت بازی در نیمه نخست برای ایران به دست آمد و دژاگه روی پاس شجاعی در مصافی تک به تک با دروازه‌بان بحرین قرار گرفت که ضربه او را محمد عباس دفع کرد تا حساب کار همچنان بدون گل مساوی باقی بماند. پس از این فرصت بازی به سمت تعادل رفت تا این که در دقیقه 40 یک ضربه ایستگاهی برای ایران به دست آمد که این توپ را نکونام به سمت دروازه بحرین زد ولی توپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.

در اواخر این دیدار بازی به صورت کامل در اختیار شاگردان کارلوس کی‌روش بود اما بازیکنان تیم ملی در دادن پاس نهایی به یکدیگر دقت لازم را نداشتند تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.