قدس آنلاین یزد - سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد از كشف سه هزار و 600 قلم انواع كالاهاي قاچاق و داروي غير مجاز به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال در دو عمليات ماموران پليس اين استان خبر داد.

كشف 3600 قلم كالاي قاچاق و داروهاي غير مجاز در يزد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ  كاظم كفاش پناه با بیان این خبر اظهار داشت : در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و برخورد با مخلان نظام اقتصادي كشور ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان ضمن كنترل و رصد خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي  استان يك دستگاه كاميون بنز را جهت بازرسي متوقف كردند.

وي افزود : در بازرسي از اين كاميون كه از مسير بندرچابهار عازم تهران بود بيش از دو هزار و 600 قلم انواع كالاهاي خارجي قاچاق شامل: پوشاك، كيف، كفش و... فاقد مجوز گمركي كشف شد.

كفاش پناه تصریح کرد : همچنين ماموران مبارزه با قاچاق كالاي پليس آگاهي از فعاليت يكي از مغازه داران شهر يزد در خصوص فروش داروهاي ترك اعتياد غير مجاز با خبر شدند.

وی ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي خاطرنشان ساخت : ماموران در بازرسي از اين مغازه بيش از 1000 قلم انواع داروهاي غير مجاز را كشف كردند.

سرپرست معاونت اجتماعي انتظامي استان يزد ارزش برآورد شده اين كالاهاي كشف شده را يك ميليارد و 200 ميليون ريال بيان كرد و يادآور شد: شهروندان مي توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود را پيرامون فعاليت مجرمان از طريق سامانه پيام كوتاه 110 به اطلاع پليس برسانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.