رئیس سازمان بسیج با اشاره به وقایع اخیر در فرانسه و شکل‌گیری جنگ روانی علیه مسلمانان گفت: اروپایی که با موج اسلام‌خواهی مواجه است، راهی ندارد جز اینکه جنایاتی را به اسم اسلام در پاریس انجام دهد.

اروپا جنایت پاریس را به نام اسلام انجام داد/ امروز اتاق‌ جنگ ابرقدرت‌ها در استودیوهای تلویزیونی است
به گزارش  فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگداشت روز بسیج رسانه که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد، با اشاره به شیوه‌های دشمنان در حمله به نظام‌های مختلف گفت: اگر به چند دهه قبل بازگردیم می‌بینیم که دنیا، دنیای سلاح و تفنگ بود و ابرقدرت‌ها سلاح‌های نظامی خود را دائما به روز می‌کردند.

وی با بیان اینکه نهضت امام(ره) صحنه این معامله را تغییر داد، اظهار داشت: امام(ره) بدون سلاح و با دست‌های خالی ابرقدرت‌ها را خلع سلاح کرد و با استراتژی جنگ نرم علیه دشمنان، شاه را که مورد حمایت ابرقدرت‌های شرق و غرب بود از کشور بیرون راند.

سردار نقدی ادامه داد: به همین دلیل دشمنان تلاش کردند از روی این الگوی امام(ره) نمونه‌برداری کرده و نسخه‌ای بدلی از جنگ نرمی که امام(ره) علیه دشمنان آغاز کرده بود تهیه کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام(ره) بر دل‌ها حکومت می‌کرد، اظهار داشت: دشمنان تصور می‌کردند که می‌توانند با تسلط بر افکار عمومی ملت‌ها آنها را مدیریت کنند و به همین دلیل دست به طراحی سناریوهای مختلف زدند.

وی ادامه داد: امروز ابرقدرت‌ها اتاق‌های جنگ خود را از پناهگاه‌های زیرزمینی به پشت استودیوهای تلویزیونی و شبکه‌های اینترنتی منتقل کرده‌اند و تلاش می‌کنند که افکار ملت‌ها را تصاحب کنند.

سردار نقدی با اشاره به وقایع فتنه 88 و تلاش های دشمنان برای بهره‌برداری رسانه‌ای از این واقعه تصریح کرد: شما دیدید که در ایام فتنه چگونه سناریوسازی انجام دادند و اصلی‌ترین جنبه این سناریوسازی نیز رسانه‌ها بودند؛ البته این سناریوسازی دارای بعد عملی نیز بود و دشمنان فردی را از انگلستان وارد کشور کرده و خانمی را در مقابل دوربین‌های تلویزیونی کشتند و سیلی را علیه انقلاب به راه انداختند که نمونه آن را در ماجرای اسیدپاشی و داعش شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وقایع رخ داده در پاریس و جنگ روانی علیه مسلمانان با بهره‌برداری از این واقعه اظهار داشت: اروپایی که با موج اسلام‌خواهی مواجه است راهی ندارد جز اینکه جنایاتی را به اسم اسلام در پاریس انجام دهند.

وی ادامه داد:‌ در رویدادهای پس از این حادثه می‌بینید که جامعه غرب با توسل به سحر رسانه‌ای کاری می‌کند که رژیم صهیونیستی که در تابستان همین امسال هزاران کودک، زن و مرد را به خاک و خون کشید می‌آید و در صف اول تظاهرات ضدتروریسم شرکت می‌کند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه فرانسه مرکز تروریست‌هاست، گفت: این کشور از اصلی‌ترین حامیان تکفیری‌ها در سوریه و عراق و همچنین حامی اصلی صدام در زمان جنگ بود.

وی با تأکید بر اینکه نباید در دام این سناریوسازی‌ها بیفتیم، اظهار داشت: می‌بینیم که امروز جریان عظیمی علیه سپاه و بسیج از سوی دشمنان به راه افتاده است و دلیل آن نیز معلوم است. زیرا آنها وقتی که از آسمان قصد ورود دارند پهپاد آنها توسط نیروی هوافضای سپاه گرفته می شود و زمانی که از دریا می‌خواهند نفوذ کنند نیز سربازان آنها با خفت دستگیر می‌شوند و زمانی که داعش را به راه می‌اندازند نیروی قدس سپاه جلوی آنها را می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما امروز در برابر جبهه‌های پرتعداد رسانه‌های دشمن به پیروزی خود ایمان داریم و شرط پیروزی وحدت و همدلی است.

سردار نقدی در پایان با تأکید بر اینکه شهدا عاملی بودند که ما را با تنوع گرایش‌های مختلف در کنار یکدیگر جمع کردند، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه فرصتی برای همدلی‌ها و همه خبرنگاران و خون‌نگارانی است که می‌خواهند از آزادی و کرامت اسلامی دفاع کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.