مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام این خبر که دولت در لایحه بودجه سال 94، مبلغ 2300 میلیارد تومان به منظور پرداخت مطالبات تامین اجتماعی در نظر گرفته است، گفت: اکنون بدهی دولت به این سازمان به 60 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

اعتبار 2300 میلیاردی برای پرداخت بدهی دولت به تامین‌ اجتماعی

نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا تسویه‌ بدهی‌های تامین اجتماعی در لایحه بودجه 94 پیش بینی شده است اظهار کرد: مطالبات تجمیعی تامین اجتماعی مربوط به این دولت نیست.

وی افزود: در سال 1384 مطالبات تامین اجتماعی از دولت 3700 میلیارد تومان بود در حالی که این میزان طی هشت سال فعالیت دولت نهم و دهم به 60 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امکان پرداخت این مطالبات تجمیعی همانند بانک‌ها و مانند آن طی یک برنامه یک ساله امکان پذیر نیست اظهار کرد: البته انتظار می‌رود هر ساله دولت بخشی از بدهی‌هایش را پرداخت کند.

نوربخش افزود: امسال اقدامات خوبی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها انجام و بخشی از مطالبات را دریافت کردیم.

وی ضمن اعلام این خبر که در لایحه بودجه سال آینده مبلغ 2300 میلیارد تومان برای پرداخت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است، گفت: دولت تدبیر و امید تامین اجتماعی را در سال گذشته با 54 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.