۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 258686

جلال مقامی - دوبلور پیشکسوت کشورمان - که چندی پیش راهی بیمارستان شده بود، از بهبود وضعیت جسمی‌اش خبر داد و گفت: یک هفته دیگر به سر کارم برمی‌گردم

جلال مقامی: قدر صدایم را دانستم
 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا‌، با بیان اینکه حالش خیلی بهتر است‌، اظهار کرد: خدا را شکر دیگر در تکلمم مشکلی ندارم فقط گاهی وقتی خسته می‌شوم ادای برخی جملات و کلمات برایم مشکل می‌شود اما در حال حاضر فعلا مشکلی ندارم و حالم خیلی بهتر شده است. فعلا در منزل استراحت می‌کنم تا هفته آینده به محل کارم برگردم.

وی سپس از افرادی که جویای حالش بودند تشکر کرد و گفت: از تمام کسانی که تلفنی و حضوری طی این مدت جویای احوالم بودند واقعا سپاسگزارم؛ به ویژه آقایان شعبانی‌پور‌، ترازنده‌، نقیعی، ترکاشوند‌ (شهردار کرج‌)، مدیران رادیو دانش ‌و البرز‌، همکاران عزیزم ایرج رضایی‌، بهرام زند‌ و... واقعا تشکر می‌کنم؛ ضمن اینکه از بقیه هم واقعا توقعی‌ ندارم؛ چراکه همه به نوعی برای خودشان گرفتاری دارند ولی تلفنی ابراز محبت می‌کردند و من از آنها هم سپاسگزارم.

مقامی سپس خاطرنشان کرد: طی این مدتی که تکلمم دچار مشکل شده بود‌، واقعا قدر صدایم را دانستم و به این نتیجه رسیدم که وقتی صدا بسته می‌شود آدم حالش خراب می‌شود. به راستی که «تنها صداست که می‌ماند».

وی اعلام کرد: در حال حاضر که در منزل در حال استراحت هستم، خواندن نریشن یک فیلم سینمایی از طرف واحد دوبلاژ به من داده شده که خیلی کم دیالوگ است و فقط به سبب اینکه من دچار مشکل نشوم فیلمی را برای من انتخاب کرده‌اند که دیالوگ زیادی ندارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.