عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با توصیه به مسئولان برای پرهیز از بحث های حاشیه ای و اظهار نظرهای غیرتخصصی گفت: دغدغه اصلی مردم ما بحث اشتغال، تورم بالا، فشار‌ زندگی و بحث‌های معیشتی است.

دغدغه اصلی مردم بحث اشتغال و تورم است

به گزارش قدس آنلاین ناصر عاشوری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو  با تسنیم، در خصوص بحثهای حاشیه‌ای‌که توسط مسئولین مطرح می‌شود گفت: مسئولین کشور ناخواسته از حوزه تخصصی خود خارج می‌شوند و اظهار نظرهای بی مورد و غیر تخصصی می کنند که سبب تحمیل هزینه بی مورد بر نظام می‌شود.موضع‌گیری‌های بی‌موقع و غیرتخصصی و بحث‌های حاشیه‌ای بی‌جا اعتماد مردم را سلب می‌کند و هزینه‌هایی را به نظام تحمیل می‌کند که ضرورتی ندارد.

وی افزود: به نظر بنده اگر نمایندگان مجلس و وزرا به جای مصاحبه‌های غیر ضروری که بعضا وارد بحث‌های غیرتخصصی هم می‌شوند، به کارهای ضروری خود بپردازند و برای حل مشکل مردم اقدام کنند بسیاری از مسائل امروز کشور حل خواهد شد.

عاشوری در خصوص دغدغه اصلی مردم گفت: دغدغه اصلی مردم ما بحث اشتغال، تورم بالا، فشار‌ زندگی و بحث‌های معیشتی است. ما باید استرس را از مردم کم کنیم، نه این که با پرداختن به مباحث غیر ضروری و حاشیه ای استرس و فشار جدیدی را به آنها تحمیل نماییم.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: بیکاری بزرگترین مانع توسعه کشور است که باید آن را برطرف کرد و بعد از آن باید تورم را از میان برداشت. باید با کمک هم از حاشیه ها  کم کرده و به موضوعات اساسی و معیشتی مردم پرداخته شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.