سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیمش در بازی سختی پیروز شد و استحقاق این پیروزی را هم داشت.

این پیروزی رابه ایرانی‌ها تقدیم می‌کنم/ سردار مثل نیستلروی است

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر و صعود تیمش به مرحله بعدی رقابتهای جام ملت‌های آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم که بهترین فرصت‌ها برای ایران بود. ما در این دیدار استحقاق پیروزی را داشتیم.

وی با بیان اینکه ایران در نیمه دوم می‌توانست بیشتر گل بزند، افزود: برد این بازی را تقدیم می‌کنم به تمام هواداران ایرانی که در استرالیا از تیم ملی حمایت کردند، خصوصا نفراتی که در ماه‌های اخیر از ما حمایت کردند و مشکلات پیش روی ما را برطرف کردند. هواداران حاضر در استرالیا در این مدت ایمان و اعتمادی به موفقیت تیم ملی داشتند که باعث موفقیت تیم ملی تا این لحظه شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد عصبانیتش در جریان این بازی اینگونه توضیح داد: به هیچ وجه عصبانی نبودم. البته سعی می‌کردم فقط تیم را هدایت کرده و کارم را انجام دهم. وقتی تیم در نیمه دوم 7-8 موقعیت 2 به 2 داشت و آنها را از دست داد، آنهم درحالیکه هر لحظه ممکن بود قطر نتیجه بازی را عوض کند، خب تا حدودی نگران شدم.

وی در ادامه یادآور شد: امروز مقابل تیمی بازی کردیم که نفرات قد بلند و نیرومند داشت اما می‌توانستیم برابر این تیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. وقتی یک گل بزنم، خوشحالم و با 2 گل خوشحال‌تر می‌شوم اما اگر سه یا 4 گل بزن خوشحال‌تر خواهم شد. همیشه دوست دارم بازی‌ها را با نتایج بهتر و گل‌های بیشتر بزنم.

کی‌روش در مورد وضعیت آزمون هم اینگونه اظهار نظر کرد: مصدومیت سردار آزمون جدی نیست و یک گرفتگی است، پس نمی‌توانیم تشخیص کلی را در مورد این بازیکن بدهیم و فردا همه چیز مشخص می‌شود.

وی نظر در مورد گلی که سردار آزمون زد، تاکید کرد: گل فوق العاده‌ای بود، البته می‌دانستیم با این چرخش می‌توانیم از خط دفاع قطر عبور کنیم اما سردار هم روی گل عملکرد خوبی داشت. او آینده بسیار خوبی دارد و یک مهاجم بسیار سطح بالا و بین‌المللی است. اگر او را بخواهم با بازیکنان گذشته‌ام مقایسه کنم، باید بگویم نوع بازی او شبیه رود فن نیستلروی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی‌های جذاب تیم ملی در جام ملت‌ها و اینکه این موضوع تا کی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نگرش ما نسبت به بازی‌ها بسیار ساده است، سعی می‌کنیم تمرکزمان روی بازی بعدی باشد. البته اگر در این بازی گل‌های بیشتری می‌زدیم، می‌توانست به ما برای دیدار با امارات کمک کند.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم همزمان روی دو بازی تمرکز کنیم، ضمن اینکه برای رسیدن به موفقیت نهایی باید بازی به بازی پیش رفت تا به نتایج دلخواه دست پیدا کرد.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا وقت آن نرسیده در ایران به بانوان اجازه دهند که به ورزشگاه بروند، گفت: با تمام احترامی که برای شما قائل هستم، هیچ اظهار نظری در این مورد نمی‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.