قدس آنلاین: امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که جریانی اسلام‌ستیز راه بیندازند و داعش را به حساب اسلام بنویسند.

امریکایی ها در صدد راه اندازی جریانی اسلام‌ستیز هستند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اصفهان افزود: همانطور که حادثه 11 سپتامبر کار خود آمریکایی‌ها بود، مسئله ترور در فرانسه نیز نقشه آنها است؛آنان به دنبال این هستند که جریانی اسلام‌ستیز راه بیندازند و داعش را به حساب اسلام بنویسند و تمام این توطئه‌ها برای لکه‌دار کردن چهره اسلام است و این را همه آزادگان عالم می‌فهمند.

وی با محکوم کردن جنایات‌ و اهانت‌ها به پیامبر اکرم (ص) ادامه داد: فرانسوی‌ها ادعای حقوق بشر دارند و اگر کسی منکر هولوکاست شود آن را به زندان می‌اندازند و اعدام می‌کنند اما اگر کسی به یکی از پیامبران خدا توهین کند در برابر او هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.این ادعای حقوق بشر و ساکت ماندن در برابر توهین به پیامبر(ص) یک نوع بربریت و وحشی‌گری قرن بیستم است و اهانت به مقدسات آزادی بیان نیست.
 

خطیب موقت جمعه اصفهان اضافه کرد: افرادی که در عربستان نان خانه خدا را می‌خورند، این قدر غیرت دینی ندارند که در برابر جنایت‌ها و اهانت‌هایی که به بزرگ‌ترین شخصیت بشری می‌کنند، موضع‌گیری کنند و عکس‌العمل نشان دهند.
 

رهبر در ادامه با اشاره به سالگرد فرار شاه خائن از ایران اسلامی و همچنین شهادت شهید نواب صفوی اظهار کرد: روزی که شاه از این کشور رفت مردم شادی کردند، مردم می‌فهمند که شاهان چه می‌کنند و علما و روحانیت در چه جایگاهی قرار دارند. جمهوری اسلامی دست بیگانه را بست و استقلال این مملکت را به وجود آورد، پیشرفت‌هایی که در این مملکت بوده به واسطه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه اکنون غرب به اقتدار و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده است، تصریح کرد: این ملت بزرگ هر مشکلی هم داشته باشند اگر پای دین پیش بیاید سینه‌شان را در برابر آماج حملات دشمن سپر می‌کند.

خطیب موقت جمعه اصفهان با اشاره به مسئله آب در اصفهان تاکید کرد: در شرایط کنونی باید به مشکلات مردم و به ویژه مسئله آب و کشاورزی توجه کرد، کشور ما ظرفیت کشاورزی و آب فراوان دارد و باید از آن استفاده شود. اصفهان شهری صنعتی است که بیش از 200 تا 300 رشته صنعتی در آن وجود دارد، چرا باید کارخانه‌های ما رو به ورشکستگی باشند، حمایت از صنعت‌گر و بازار فروش برای صنعت وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت در مسئله آب ضروری است، بیان کرد: مشکلات بی‌آبی و بیکاری از یک طرف سبب شده که وضعیت دشوار شود، متأسفانه چند خارجی را دعوت کرده‌اند تا مسئله باتلاق گاوخونی را حل کنند، برای حل این مشکل باید سراغ صاحب‌نظران داخلی و کشاورزان رفت. باید از افرادی که می‌توانند گلخانه درست کنند یا چاه آبی بزنند حمایت کرد و در اداره‌ها کار نباید گیر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.