قدس آنلاین: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری امنیت در جامعه خواسته به حق مردم است چرا که مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند اما ناامنی و عدم احساس امنیت برای آنها قابل قبول نیست.

برقراری امنیت در جامعه خواسته به حق مردم است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید محمدحسین میرمحمدی در دیدار با خانواده‌های شهدای نظم و امنیت اجتماعی گلپایگان که در حادثه ششم دی‌ ماه به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند، بیان داشت: اتفاقی که ششم دی ‌ماه در شهرستان گلپایگان رخ داد در دهه‌های اخیر بی‌سابقه بود و این باند سابقه‌دار با جنایاتی که انجام دادند موجبات ناامنی در جامعه را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه تمام مردم گلپایگان در غم شما خانواده‌های معظم شریک هستند، تصریح کرد: حضور باشکوه و بی‌سابقه مردم گلپایگان در آیین تشیع پیکر مطهر شهدا نشان از وحدت و همدلی بین مردم دارد و یک‌ بار دیگر روح جهاد و شهادت در شهر جاری و ساری شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان قضایی کشور پیگیر حادثه گلپایگان هستند، تاکید کرد: پرونده این اشرار خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: در دیدار با مسئولان ارشد کشوری و قضایی تقویت نیروی انتظامی گلپایگان، توجه و رسیدگی به خانواده شهدای این حادثه مطرح شد.

میرمحمدی همچنین از افزوده شدن سه دستگاه خودرو به ناوگان نیروی انتظامی گلپایگان خبر داد و افزود: ارتقای جایگاه نیروی انتظامی گلپایگان، ایجاد پاسگاه و ایست بازرسی در مبادی ورودی شهر گلپایگان، آموزش به روز نیروهای نظامی و کمک‌های مالی از جمله مباحثی بود که در دیدار با معاون امنیتی وزیر کشور‌ مطرح شد.

وی با بیان اینکه اتفاقی که در شهر گلپایگان روی داد بی‌سابقه بود، اظهار کرد: ناهنجاری اجتماعی و وقوع جرائم خشن و سرقت مسلحانه در برخی از استان‌ها اتفاق می‌افتد اما استان اصفهان جزء استان‌های امن کشور محسوب می‌شد و این حادثه پیش‌بینی نشده بود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: این باند تبهکار جزء باندی بودند که سال‌های سال دست به جنایت زده بودند و با استفاده از اسلحه و مهماتی که در اختیار داشتند هر بار به نوعی از چنگال عدالت فرار کرده بودند تا اینکه سرانجام طومار آنها در این شهر پیچیده شد.

میرمحمدی ادامه داد: ایجاد امنیت وظیفه حاکمیت، نظام، مجلس و دستگاه قضایی است و مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند اما ناامنی و عدم احساس امنیت برای آنها قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: گرچه از این حادثه مدتی می‌گذرد اما هنوز احساس ناامنی در جامعه وجود دارد و برای برگشت امنیت به جامعه به زمان نیاز داریم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی همچنین بر آمادگی بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و افزود: زوایای مختلف این حادثه بررسی شده و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شده و امیدواریم با آمادگی بیشتر در مواقع بحرانی دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار در شهرستان نباشیم.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم چراغ ملت هستند، اظهار کرد: همه مردم مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستند و آرامش و امنیت کشور مرهون دلاورمردی‌های سبزپوشان نظامی و انتظامی است.

شایان ذکر است در دیدار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با خانواده‌های شهیدان هاشمی و مهدوی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان، جمعی از کارکنان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.