مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از بررسی پرونده دپوی 24 هزار لیتر نفت گاز در این اداره کل خبر داد.

بررسی پرونده دپوی 24 هزار لیتر نفت گاز

به گزارش ایسنا،حسین حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از ارجاع پرونده محموله بزرگ قاچاق نفت گاز خبر داد و گفت: بنا به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان شخصی با همکاری مسئول توزیع و فروش نفت یکی از روستاهای گرگان در خارج از ساعات اداری به صورت غیرمجاز 24 هزار لیتر نفت گاز را دپو و در کارخانه متروکه‌ای نگهداری کرده است که این پرونده اکنون در دست بررسی است.

وی از محکومیت 171 متخلف موبایل‌فروش در این استان از ابتدای سال تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: تعداد 171 فقره پرونده از سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی و نظارت بر اصناف و قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان گلستان ارسال شده که شعبات پس از بررسی اوراق پرونده‌های موبایل‌فروشان متخلف، آنها را به اتهام گرانفروشی، قاچاق موبایل، عدم درج قیمت و ... به مبلغی بیش از یکصد و هشتاد و دو میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلفات احتمالی گشت‌های مشترکی با سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و بازرسی و نظارت بر اصناف و ... همه روزه برگزار می‌شود و یکی از روسای شعب این اداره کل در این گشت‌ها حضور دارد و پرونده‌های تشکیل شده در اسرع وقت و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.