قدس آنلاین: مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان از مشاغل خانگي ايجاد شده توسط مركز آموزش فني و حرفه اي هرند در روستاي اسلام آباد از توابع بخش جلگه بازديد كرد.

بانگاه منطقه اي مي توان افراد را متناسب با قابليت هاي محل توانمند کرد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در راستاي اجراي آموزش هاي مهارتي مبتني بر نياز بازار كار و پشتيباني از مشاغل خانگي، مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان ، عباس مهديان معاون امور مراكز و رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي هرند از طرح مشاغل خانگي در روستاي اسلام آباد از توابع بخش جلگه شهرستان هرند بازديد كردند.

رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي هرند در اين بازديد گفت: در اين طرح تعداد 50 نفر از بانوان روستاي مذكور طي گذراندن دوره آموزش هاي مهارتي نقاشي روي سفال در قالب مشاغل خانگي كه با حمايت و پشتيباني كارآفرين انجام مي گردد مشغول به كار خواهند شد.

ابوطالب جلالي- مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان نیز در اين بازديد ضمن ابراز رضايتمندي از اجراي اين طرح افزود: با توجه به قابليت هاي هر منطقه وجهت دهي ظرفيت هاي مهارتي در راستاي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و اجراي آموزشهاي فني وحرفه اي به سمتي كه پتانسيل هاي شغلي آن موجود باشد سعي نموده بانگاه منطقه اي افراد را متناسب با قابليت هاي محل، توانمند و شرايط دسترسي آنان را به مشاغل خانگي تسهيل نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.