قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی با حضور در شهرستان فاروج و ادای احترام به شهدای این شهرستان در نشست صمیمی با روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا دهیاران و شهرداران شهر فاروج حضور یافت.

۳۵ میلیارد ریال به دهیاری های فاروج اختصاص یافته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،  سید علی اکبر پرویزی، اظهار داشت:از یکسال گذشته تاکنون 35 میلیارد ریال به  دهیاری های شهرستان فاروج  از اعتبارات استانی اختصاص یافته که این  رقم در مقایسه با سایر شهرستانها قابل توجه است.
وی افزود:بیش از این رقم 35 میلیارد ریال نیز، به شهرداری های شهرهای فاروج و تیتکانلو اعتبار اختصاص یافته است.
پرویزی با بیان اینکه در حوزه دهیاری ها نیز اقدامات موثری انجام شده اما انتظارات ما را برآورده نکرده، خاطرنشان کرد:دهیاری ها باید ورود جدی به مباحث رسیدگی به مساجد، مدارس، روشنایی معابر ، راه و خانه بهداشت داشته باشند .
وی اضافه کرد: اعتباراتی که به شهرستان فاروج در طول یکسال گذشته اختصاص یافته در طول تاریخ این شهرستان بی سابقه و کم نظیر است.
وی خاطرنشان کرد:سال آینده گاز رسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار انجام خواهد گرفت در صورت تحقق این امر جزو استانهای برتر کشور در حوزه گازرسانی خواهیم شد.
وی ادامه داد: هر چه قدر دهیاری ها برای توسعه و آبادانی روستاها تلاش بیشتری کنند، اعتبارات بیشتری نیز به آن ها اختصاص خواهد یافت.
پرویزی گفت: از سال گذشته تاکنون 900میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف به دستگاه های اجرای پرداخت شده و تا پایان سال اختصاص می یابد.
وی افزود: هدف اصلی از سفر به شهرستانهای مختلف استان ضمن در جریان قرار گرفتن مشکلات مردم و دستگاه های اجرایی این است که صادقانه این مشکلات را پیگیری و حل شود.
وی تصریح کرد:دولت یازدهم توجه خاصی به استانهای سردسیر و کمتر توسعه یافته دارد که خراسان شمالی نیز جزو یکی از این استانهاست و رسیدن به پیشرفت، نیازمند مدیریت منابع مالی استان است.
فرماندار فاروج نیز در این نشست گفت:گامهای مهمی با حمایت استانداری جهت رشد و توسعه شهر فاروج برداشته شده است.
امان ا... خدمتگزار اظهار داشت:در سالجاری بیش از 450 میلیارد ریال به شهرستان فاروج اختصاص یافته است.
حجت الاسلام قلی زاده امام جمعه شهرستان فاروج نیز در این نشست به بخشی از مشکلات این شهرستان اشاره و  بیان کرد:ساخت مصلی نماز جمعه، مجموعه فرهنگی آل یاسین، مجتمع اداره تبلیغات و  استخر سر پوشیده این شهرستان به دلیل تزریق اعتبارات اندک تا کنون به بهره برداری نرسیده است.

انتهای خبر/.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.