قدس آنلاین:فرماندار شهرستان گرمه گفت: شهرستان گرمه در سال ۹۳ مبلغ ۳۰۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال اعتبار داشته که تاکنون ۹۰ درصد آن تخصیص ‌یافته است.

۹۰ درصد اعتبارات گرمه جذب شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، علی محمدزاده در دهمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید با صداقت تمام، آمار خود را ارائه و در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا مورد نقد مردم و کارشناسان قرار گیرند.
وی افزود: بحث اصلی دولت در جامعه، تحقق اعتدال است و اگر بخواهیم اصلاحات اساسی در جامعه شکل بگیرد باید حد وسط را حفظ کنیم.
وی اساس شکل‌گیری دولت را عدالت دانست تصریح کرد: توجه به قانون و رعایت عدالت ازجمله ویژگی‌های دولت تدبیر و امید بوده است.
محمدزاده از قانون به‌عنوان سلاح مدیران ادارات یادکرد و اضافه کرد: مدیران باید با قانون‌گرایی به سمت تحقق شعارها و اهداف خود گام بردارند.
فرماندار شهرستان گرمه اخلاق‌مداری و احترام به ارباب‌رجوع را از دیگر ویژگی‌های دولت نام برد و اظهار داشت: برخورد نامناسب با مردم زمینه سرخوردگی آنان از دولت و نظام را به وجود خواهد آورد.
وی ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه را از برنامه‌های اصلی دولت دانست و افزود: برای رسیدن به این مهم باید تنگ‌نظری‌ها کنار گذاشته شود و با دیدی منطقی و کنترل‌شده روبه‌جلو حرکت کرد.
محمدزاده افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما هیچ‌یک از مدیران دستگاه‌های امدادرسان شامل دستگاه‌های اورژانسی، خدمات جاده‌ای و راهداری تا پایان بهمن‌ماه بدون هماهنگی با مجموعه فرمانداری حق خروج از شهرستان را ندارند.
 

انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.