قدس آنلاین - تبریز : استاد برتر شهرسازی کشور گفت: مدیریت کنونی شهر تبریز، در مرحله گذر از طرح های جامع به سمت طرح های استراتژیک قرار دارد.

طرح های جامع جای خود را به طرح های استراتژیک داده اند / تبریز با چالش های متعددی روبرو است

به گزارش قدس آنلاین حسین زاده دلیر در شورای راهبردی برنامه و بودجه سال 94 شهرداری تبریز، با تاکید بر کارآیی طرح های استراتژیک در حوزه مدیریت شهری خاطرنشان کرد:  اکنون طرح های جامع، کاربرد خود را در دنیا از دست داده و جای خود را به طرح های استراتژیک داده اند.

وی در ادامه افزود: طرح های استراتژیک در دو زمینه مطرح می شوند؛ یکی طرح هایی با استراتژی های طولانی مدت و دیگری پروژه های موضوعی و موضعی که در هر دو زمینه، بر مشارکت و همکاری شهروندان تاکید می شود.

عضو شورای راهبردی شهرداری در بخش دیگری از سخنان خود افتتاح پروژه افلاک نما در مدت زمانی کمتر از برنامه پیش بینی شده را، رکوردی برای شهرداری خواند و گفت:  این اقدام ارزنده، مقدمه موثری برای طراحی و پیگیری پرشتاب پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

دکتر حسین زاده دلیر با برشمردن مشکلات فعلی تبریز خاطر نشان کرد: تبریز به عنوان یک کلان شهر با چالش های متعددی روبرو است که از آن جمله می توان به حمل و نقل عمومی و مسئله  زیبایی شهر اشاره کرد.

وی همچنین برنامه های  شهرداری برای توسعه پایدار را مثبت ارزیابی کرد و افزود: نظارت و کنترل بر عملکرد مناطق در اجرای طرح های مصوب و ابلاغی از جمله مواردی است که می تواند شهرداری را در دست یابی به اهداف بودجه یاری کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.