۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 259443

مردی با مراجعه به پلیس مدعی شد که همسرش با انجام کارهای فریب‌کارانه و برنامه‌ریزی دقیق که با خواستگار قبلی‌اش داشته مبالغ کلانی را از وی کلاهبرداری کرده است.

کلاهبرداری «سرطانی» یک زن از شوهرش

به گزارش ایسنا به نقل از «خراسان»، شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که همسر وی در ابتدا اعلام کرده که به بیماری سرطان مبتلاست و برای درمان به تهران عزیمت می‌کند و بنا به تشخیص دکتر باید برای درمان به خارج از کشور برود و پس از مدتی بیان می‌دارد که از کشور خارج شده و در آلمان در حال معالجه است.

همسر شاکی برای صحت موضوع و شک نکردن همسرش با شماره‌های ماهواره‌ای تماس حاصل می‌کرد و مکاتبه‌ای از طریق فکس با منزل مسکونی مالباخته انجام داده مبنی بر اینکه از بیمارستان آلمان ارسال می‌شود. مالباخته به واریز مبلغ 2 میلیارد تومان طی چند مرحله به حساب وی اقدام کرده است تا اینکه پس از مدتی، شاکی به متهم مشکوک می‌شود و طی تماس تلفنی برای عیادت او آدرس بیمارستان محل درمان او را می‌پرسد که متهم با دلایل مختلف از دادن آدرس خودداری و سپس تلفن مورد نظر را خاموش می‌کند که این امر باعث طرح شکایت می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر از توابع استان کرمان در این‌باره گفت: باتشکیل پرونده، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند تا اینکه در نهایت متهم را که پس از مدتی برای دیدار فرزندانش به شهرستان بازگشته بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی نمازیان افزود: متهم علاوه بر کلاهبرداری 2 میلیارد تومانی از همسرش، تعدادی سند املاک نیز از مالباخته کلاهبرداری کرده که متهمه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.