رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به استان قنیطره در جنوب سوریه پیامی خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان صادر کرد.

هدف صهیونیست‌ها تضعیف محور مقاومت علیه تروریسم و اشغالگری است

به گزارش ایسنا، علاءالدین بروجردی در این پیام خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جنایت صهیونیست ها درجنوب سوریه با هدف تضعیف محور مقاومت علیه تروریسم و اشغالگری در منطقه صورت می گیرد.

وی شهادت تعدادی از مجاهدین حزب الله در حمله تروریستی هوایی رژیم صهیونیستی به استان قنیطره در جنوب سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله

دبیرکل حزب الله لبنان

اسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با کمال تاسف و تاثر از خبر شهادت تعدادی از مجاهدین حزب الله لبنان از جمله آقای جهاد مغنیه فرزند مبارز بزرگ شهید عماد مغنیه در حمله تروریستی هوایی رژیم صهیونیستی به استان قنیطره در جنوب سوریه مطلع شدم.

این جنایت شنیع و نفرت انگیز در تباین آشکار با قوانین و مقررات بین المللی که به کرات از سوی اشغالگران جنگ طلب صهیونیست تکرار شده است با هدف تضعیف محور مقاومت علیه تروریسم و اشغالگری در منطقه صورت می‌گیرد.

اینجانب ضن محکوم نمودن شدید این جنایت جدید و اقدام تروریستی صهیونیست‌ها، شهادت مبارزان سلحشور و قهرمان حزب الله لبنان را به ملت مقاوم و شهید پرور لبنان و حزب الله تبریک و تسلیت گفته و بر این باورم که خون این عزیزان ضامن بقای حرکت مبارک مقاومت در برابر سیاست‌های سیاه استکباری رژیم صهیونیستی و همدستان تکفیری آن ها و موجب آبیاری درخت تنومند ایثار و ایستادگی رزمندگان مقاوم حزب الله لبنان خواهد شد. این سنت الهی و کلام معصوم بدون تردید محقق خواهد شد که «یوم المظلوم علی الظالم اشد من یوم الظالم علی المظلوم» بدون تردید رزمندگان دلیر حزب الله انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهند گرفت و پاسخ پشیمان کننده‌ای به آنان خواهند داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.