۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
کد خبر: 259858

حاج رضایی:‌من معتقدم که به خاطر مالکيت توپ و يا آمار بازي نمي‌ توانيم ايرادي به کي‌روش بگيريم چون سيستم کي‌روش دفاعي است.

برد ما مثل فیلم‌های فارسی بود!

مسافرت های پی در پی در سه بازی گذشته تیم‌ملی در استرالیا باعث شده که بازیکنان خسته شوند، هوای شرجی و گرما هم مزید بر علت شده و همانطور که دیدیم کی‌روش هم 40 درصد تیمش را به نسبت بازی های گذشته تغییر داده بود، چون نگاه او به یک چهارم پایانی است. کی‌روش نتیجه گراست و من با این کار او موافقم.

معمولا تیم هایی نتیجه گرا همین طور بازی می‌ کنند نباید از ایران توقع بازی زیبا داشته باشیم، تنها موردی که من دیدم هم نتیجه گرا هستند هم زیبا بازی می‌ کنند تیم بارسلونا در زمان گواردیولاست که واقعا زیبا بازی می‌ کرد و نتیجه را هم می‌ گرفت.

به نظر من در این بازی بازیکن برتر نداشتیم اما جوان هایی مثل وحید امیری که اولین حضورش در تیم‌ملی را پشت سر می‌ گذاشت، همچنین وریا غفوری که در آینده سمت راست تیم‌ملی را در اختیار خواهد گرفت و پورعلی گنجی که واقعا فوق العاده است نشان  دادند که تیم‌ملی دارد پوست می‌ اندازد و آقای کی‌روش این کار را شروع کرده است.

 چند سال پیش من یک دیداری از امارات داشتم که آنها از یک تیم اسکاتلندی خواسته بودند که برای برنامه ریزی تیم های پایه به امارات بیایند و شرطشان هم این بود که با بچه ها انگلیسی صحبت کنند. تنها مشکل امارات و فرقش با فوتبال ما این است که آنها نیروی انسانی کمتری دارند تا بتواند برای آنها خلق شگفتی کند و مثل ما همچون فیلم های فارسی قدیم بخت و اقبال به یاری اش بیاید و یک بازیکن در دقیقه 90 تیم را نجات دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.