نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان اقتصادی و موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در سالن اجتماعات مرکز بین‌المللی چاپ و نشر قرآن مجید برگزار شد.

نشست مسئولان روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات تابعه آستان قدس رضوی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در ابتدای این مراسم مدیر عامل مركز بين‌المللي چاپ و نشر قرآن كريم برگزاری این نشست‌ را مفيد و موثر ارزيابي کرد و آن را نقطه آغازی برای ارتباط و آشنايي هر چه بيشتر موسسات با یکدیگر دانست.

مهندس فرزانه همچنین گفت: اگر موسسات و شرکت‌ها نياز به تغيير و تحولي داشته باشد، به كمك اين نشست‌ها و با استفاده از تجارب هم این تغییرات به نحو مطلوبی انجام خواهد گرفت.

در ادامه سرپرست اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي با بیان این که روابط عمومی‌ها باید در بطن جامعه حضور داشته باشند، اظهار داشت: وظیفه هر روابط عمومی یاری‌رساندن به مدیریت برای تحقق اهداف سازمانی است.

سید احمد هاشم‌آبادی اظهار داشت: تعامل سازنده واحدهای روابط عمومی با یکدیگر، عامل مهمی در دست‌یابی به موفقیت‌ها و دستاوردهای این سازمان است و موجب ارتباط موثر با مخاطبان خواهد شد.

سپس هوشنگ عباس‌زاده مدرس روابط عمومی و عضو پیشین هیات علمی دانشگاه علامه‌ طباطبایی، به ارائه تعریفی از ارتباطات درون سازمانی و نقش مهم و موثر روابط عمومی‌ها در ارتباطات درون سازمانی پرداخت و در ادامه نیز مسئولان روابط عمومی شرکت‌ها و مؤسسات سازمان اقتصادی و فرهنگی به منظور عملکرد بهتر و موثرتر در کارگاه‌‌های آموزشی شرکت کردند.

این نشست به منظور ارتقا سطح آگاهی و هماهنگی بیشتر و ارتباط مستمر روابط عمومی‌ها در سالن اجتماعات مرکز بین‌المللی چاپ و نشر قرآن مجید برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.