قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه میانه اشاره به اینکه شهرستان میانه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیاز مبرم دارد، گفت : ما مسئولان باید جوابگوی مشکلات و ناهنجاری‌های بوجود آمده در سایه بیکاری باشیم.

مسئولان به جای حل مشکل باید بر برطرف کردن آن حرکت کنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی در جمع مدیران شهرستان میانه اظهار داشت: متاسفانه ما بخشنامه محور شده و تنها مصالح مجموعه اداری خود را در نظر می‌گیریم در حالی که مصالح جامعه باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه میانه با اشاره به اینکه شهرستان میانه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیاز مبرم دارد، افزود : ما مسئولان باید جوابگوی مشکلات و ناهنجاری‌های بوجود آمده در سایه بیکاری باشیم و هر مسئولی که در کار خود کوتاهی می‌کند در گناه ناهنجاری‌ها سهیم است.

حجت الاسلام حامدی، با بیان اینکه طرح مشکل برای مسئولان، عادت شده است، افزود: اساسی‌ترین دغدغه مسئولان به جای طرح مشکل، باید برطرف کردن مشکل باشد.

وی بر برگزاری این جلسات  به صورت مستمر تا بازده مشخص تاکید کرد وافزود : تا زمانی که خود تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران نخواهند در این جلسات شرکت کنند باید این جلسات برپا شده و خروجی مناسبی داشته باشد تا مشکلات به حداقل رسیده و موجبات رضایت مردم فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.