قدس آنلاین:مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اسفراین اظهار داشت : نقش و جایگاه روابط عمومی در خلق جریان های سازنده ، مفید و اعتمادسازی در جامعه نسبت به عملکرد دستگاههای اجرایی مهم و حساس است.

نقش روابط عمومی در اعتماد سازی نسبت به عملکرد دستگاههای اجرایی مهم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،قلیچی مبنا فعالیت کارشناسان روابط عمومی را بر پایه مدیریت جهادی عنوان کرد و افزود: توجه ویژه شورای اطلاع رسانی دولت به روابط عمومی دستگاههای اجرایی بیانگر اهمیت بالای فعالیت این نهاد می باشد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی وظیفه برجسته ی مدیریتی است ، اظهار داشت : پویایی و نشاط هر سازمان منوط به روابط عمومی هوشمند ، فعال و کارآمد می باشد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری یاد آور شد : امروزه نگاه های مدرن تر و شفاف تری نسبت به مفهوم روابط عمومی ایجاد شده و اکنون رسمی ترین مواضع و سیاستهای دستگاه از طریق روابط عمومی انعکاس می یابد
.
قلیچی بر لزوم گسترش تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید و خاطر نشان کرد: رسانه های آیینه تمام نمای جامعه بوده و در اطلاع رسانی از تمامی موضوعات نقش موثری دارند.
درادامه این جلسه ، فرماندار اسفراین در این مراسم ضمن ابراز خوشنودی از
  تشکیل جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های در شهرستان گفت : روابط عمومی به عنوان قلب تپنده دستگاه های اجرائی  تلقی می گردد.
وی با بیان اینکه در بحث اطلاع رسانی و خبرگزاری متاسفانه حمایتهای لازم وجود ندارد ، افزود : وظیفه هماهنگی بسیاری از ارتباطات داخلی و خارج از دستگاه برعهده روابط عمومی می باشد بنابراین انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی به روابط عمومی ها توجه بیشتری نمایند تا از این طریق بتوان به نحو احسنت خدمات و عملکرد دستگاه را
 به اطلاع عموم مردم رساند.
"مهدی عابدی" مشکل عمده شهرستان ها را در انعکاس خبر دانست و افزود : مشکل شهرستانها در تهیه خبر نیست و در انعکاس خبرها در نشریات و صدا و سیمای مرکز استان سهم شهرستانها بسیار کم است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.