قدس ­آنلاین–ایلام: تجمع «من عاشق محمد(ص) هستم» در بقاع متبرکه ایلام با حضور خیل عظیم عاشقان پیامبر صلح و رحمت برگزار گردید.

تجمع «من عاشق محمد (ص) هستم» در بقاع متبرکه ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در این اجتماع مردمی بزرگ با بیان اینکه این اجتماع در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان همزمان با سراسر کشور برگزار گردید، گفت: اجتماع مذکور در سطح 7 بقعه متبرکه از جمله بقاع امام زادگان سیدحسن (ع)، علی صالح (ع)، سیدسیف الدین (ع)، سیدمحمدعابد (ع)، سید صلاح الدین محمد (ع)، مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) و تکیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام محمد کاروند با بیان اینکه زیارت حضرت رسول (ص)، سخنرانی و بازگویی فضائل و مناقب پیامبر گرامی اسلام (ص)، افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی آنان، پخش از سیمای مرکز ایلام و مداحی از جمله برنامه‌های این همایش عظیم بود، اظهارداشت: این اجتماع عظیم در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر (ص) و در راستای نشر و ترویج معارف ناب اسلام و معرفی چهره پر از خیر و برکت نبی مکرم اسلام (ص) همزمان با سراسر کشور در سطح بقاع متبرکه استان ایلام برپا شد.

وی با اشاره به اینکه توهین به مقدسات همچون ترور محکوم است، تأکید کرد: حرکت اخیر نشریه فرانسوی با چراغ سبز دولت فرانسه رقم خورده و نشان دهنده ماهیت زشت این نشریه و اهداف شوم و پنهانی دولتمردان فرانسه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات دین اسلام را نشان دهنده جهل و ناآگاهی آن‌ها در قرن بیست و یکم دانست و خاطر نشان ساخت: این جاهلیت مدرن ریشه در استکبار جهانی دارد و این اقدام به بزرگی رسول الله (ص) آسیبی نمی‌زند ولی قلب صد‌ها میلیون مسلمان را نسبت به غرب جریحه دار کرده و پلیدی آنان را آشکار می‌سازد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.