قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از فعالیت یک هزار و 750 واحد صنعتی در 39 شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد.

فعالیت 1750 واحد صنعتی در 39 شهرک صنعتی آذربایجان‌شرقی
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،محمدعلی عسگری  در نشست بررسی وضعیت شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی که با حضور رضا رحمانی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد، اظهار کرد:‌ استان آذربایجان‌شرقی  با 52 شهرک و ناحیه مصوب و 39 شهرک و ناحیه بهره‌برداری شده،‌ یک هزار و 750 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک را تحت پوشش دارد.

وی افزود: رشد 300 درصدی منابع داخلی شرکت، و رشد 200 درصدی منابع شهرک‌سازی در این شرکت باعث شده تا شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در زمره شرکت‌های استانی موفق در حوزه شهرک‌سازی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه حدود 70 درصد منابع این شرکت صرف هزینه‌های شهرک‌سازی می‌شود،‌ گفت: متوسط این رقم در کشور حدود 50 درصد است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: بخش صنعت، معدن و تجارت استان بیش از 60 درصد فعالیت‌های اقتصادی استان را به خود اختصاص داده و بیش از 50 درصد شاغلان استان را تشکیل می‌دهد. 

عسگری افزود: با عنایت به اینکه بیش از 55 درصد از جمعیت 3.7 میلیون نفری استان از بخش صنعت و معدن ارتزاق می‌کنند هر خدمتی که در این بخش ارائه شود، مستقیما در زندگی مردم تاثیرگذار است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.