قدس آنلاین- تبریز: دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان‌شرقی گفت: طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا، برای نخستین بار به صورت بومی و استانی تهیه و ابلاغ شده و وظایف دستگاه‌ها در مبارزه با قاچاق کالا مشخص است.

طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا به صورت بومی در آذربایجان‌شرقی ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمود چمنی در نشست مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به روابط منطقی حاکم بر بدنه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی، اظهار امیدواری کرد این امر به همه سطوح استانداری تزریق شود.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان گزارش عملکرد فعالیت 3 کمیته کاری در حوزه مبارزه با قاچاق شامل: فرهنگی و تبلیغات، کالاهای هدف و سطح عرضه و اطلاعات و پیشگیری، گفت: طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا، برای اولین بار به صورت بومی و استانی تهیه و ابلاغ شده است و وظایف هرکدام از دستگاه‌ها در مبارزه با قاچاق کالا مشخص شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر در مسیر حرکت ستاد، پیشنهاد و دیدگاه جدیدی مطرح شود به نحو شایسته مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اهمیت برجسته کردن شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی
حسن استوارآذر مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی، نیز در این نشست با قدردانی از حساسیت استاندار در خصوص مسایل فرهنگی، اظهار داشت: لازم است با همکاری و هماهنگی متولیان امر و سازمان‌های دست اندرکار، خط مشی کلان فرهنگی و اجتماعی در استان ترسیم و اجرا شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای هدف‌گذاری‌های فرهنگی و اجتماعی، نقش محوری در حرکت عمومی جامعه به سمت تحقق اهداف والای نظام دارد.

مدیرکل امور اجتماعی آذربایجان‌شرقی، فعال کردن زیرساخت‌های تاثیرگذار در حوزه فرهنگی و اجتماعی را در تقویت آرامش، نشاط، پویایی و خودباوری مهم ارزیابی کرد و گفت: برای فراهم کردن بسترهای لازم برای هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ها، باید پر رنگ‌تر از گذشته در رونق فضای فرهنگی و اعتقادی و جهت بخشی به فعالیت‌های دستگاه‌های متولی، گام برداشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.